۰

​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات

در هوای سرد چگونه از حیوان خانگی خود مراقبت کنیم؟

برای نگهداری از حیوانات خانگی در زمستان امسال، این نکات را بخاطر بسپارید:

1)بعضی از سگها بیشتر از بقیه سگ‌ها در معرض سرما هستند. سگ‌هایی با موی کوتاه، لاغر، سالخورده یا خیلی جوان زودتر سرمازده می‌شوند، بنابراین مدت زمانی که در بیرون می‌مانند را تنظیم کنید! اگر سگ شما از حضور در فضای باز لذت می‌برد و بیش از چند دقیقه در فضای باز هستید، برای گرم نگه داشتن آن باید در نظر بگیرید که او را به ژاکت یا کت مجهز کنید. هیپوترمی و یخ زدگی خطرات عمده ای را برای سگ‌ها در زمستان ایجاد می‌کند، بنابراین به یاد داشته باشید اگر هوا برای شما خیلی سرد است، احتمالاً برای سگ شما هم خیلی سرد است!

برای خرید لوازم نگهداری سگ بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 

خرید لوازم نگهداری سگ

برای بیرون بردن سگ در زمستان لباس تنش کنید

2) کاپوت را چک کنید! این مورد را برای حیوانات خیابانی می‌گویم. گربه ها معمولاً در ماه‌های زمستان برای گرم نگه داشتن خود در فضای بالای چرخ اتومبیل‌ها می‌خوابند. اگر ماشین خود را روشن کنید و گربه ای روی لاستیک شما خوابیده باشد، با حرکت قطعات موتور گربه خواهد مرد یا به شدت آسیب خواهد دید. قبل از روشن كردن اتومبیل خود با زدن روی کاپوت یا بوق زدن از آسیب دیدگی جلوگیری کنید. با این کار گربه از خواب بیدار می‌شود و به او فرصت فرار می‌دهید .

برای خرید لوازم نگهداری گربه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید لوازم نگهداری گربه

3) پنجه‌های آن‌ها را پاک کنید! در هنگام پیاده‌روی زمستانی، پنجه‌های سگ شما می‌تواند به انواع مواد شیمیایی سمی، نمک، ضد یخ یا مواد یخ زدایی آلوده شود. هنگام بازگشت از پیاده روی، حتماً پنجه‌های سگ خود را پاک کنید تا از لیسیدن آن و مریض شدن سگ  جلوگیری کنید. هنگام پاک کردن پنجه‌های سگ خود، مواظب علائم آسیب دیدگی، مانند پنجه‌های ترک خورده یا خونریزی شده باشید.

4)حتما قلاده را بسته نگه دارید! بیشتر حیوانات خانگی در زمستان بیش از هر فصل دیگر گم می‌شوند زیرا بارش برف و باران می‌تواند رایحه‌های قابل تشخیص (که به طور معمول به آنها کمک می کند راه خانه خود را پیدا کنند) را از بین ببرد. مطمئن شوید که قلاده های آنها دارای اطلاعات تماس به روز هستند و یا از میکرو تراشه برخوردار هستند.

قلاده سگ را ببندید تا در زمستان گم نشود

5)از جاهای یخ‌زده دوری کنید! هنگام پیاده‌روی با سگ خود، حتماً از جاهای یخ‌زده پرهیز کنید. در صورت شکستن یخ ممکن است سگ شما آسیب جدی ببیند یا حتی بمیرد.

6)ترجیحاً آن‌ها را در خانه نگه دارید! همانطور که اتومبیل‌های گرم در تابستان برای حیوانات خانگی خطرناک هستند، ماشین های سرد نیز تهدید محسوب می‌شوند! حیوانات خانگی خود را فقط در صورت لزوم سوار ماشین کنید و هرگز آن‌ها را بدون مراقبت در ماشین رها نکنید.

7)با توجه به کوتاه شدن مدت زمان نور روز ، بسیاری از ما مجبور به بیرون بردن سگ های‌مان در تاریکی هستیم. با پوشیدن وسایل بازتابنده (لباس ، بند ، یقه و غیره) و نزدیک نگه داشتن سگ هنگام راه رفتن در خیابان، خود و سگ‌تان را ایمن نگه دارید.

کاپشن تدی سگ کربل Kerbl Teddy Dog Coat

 

8)برای آن ها سرپناه تهیه کنید! در حالت ایده آل، همه حیوانات خانگی باید در داخل خانه زندگی کنند. اگر حیوانات خانگی شما در وهله اول در خارج از منزل زندگی می‌کنند ، آن‌ها را در دمای زیر صفر داخل بیاورید. برای بقیه فصل زمستان یک پناهگاه خشک برای آن‌ها فراهم کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند راحت بنشیند و دراز بکشد اما به اندازه کافی کوچک باشد تا بتواند گرمای بدن را حفظ کند. کف باید چند سانتیمتر از سطح زمین بلند شده و با کاه یا موکت پوشانده شود. پناهگاه را بچرخانید تا از باد دور شود و درب ورودی را با پارچه ضد آب یا پلاستیک سنگین بپوشانید. همچنین، حیوانات خانگی که وقت زیادی را در خارج از خانه می‌گذرانند، به غذای بیشتری نیاز دارند تا انرژی از دست رفته از تلاش برای گرم ماندن را جایگزین کنند. از ظرف غذا و آّب پلاستیکی به جای فلزی استفاده کنید. وقتی دما به اندازه کافی پایین است، زبان حیوانات می تواند به فلز بچسبد کند.

حیوان خانگی شما در بیرون زندگی می کند برای او سرپناه تهیه کنید

9)حواس‌تان باشد سگ از ضد یخ نخورد! ضد یخ بسیار سمی است و می‌تواند هنگام بلع باعث بیماری جدی یا مرگ شود. اطمینان حاصل کنید که هرگونه ضد یخی را که در گاراژ شما می‌ریزد تمیز کنید و بطری را در جایی نگهداری کنید که حیوانات خانگی شما به آن دسترسی ندارند.

10)اگر در منطقه شما هوای زمستانی آنقدر سرد می‌شود که می‌تواند باعث قطع برق شود، یک برنامه اضطراری داشته باشید! یک کیت اضطراری به همراه غذا، آب و دارو به اندازه کافی برای حیوانات خانگی خود داشته باشید. به احتمال زیاد شما هرگز به آن نیازی نخواهید داشت، اما اگر این کار را انجام دهید، بابت اینکه از قبل برنامه ریزی کرده اید، از خودتان تشکر خواهید کرد!

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید