۰

ثبت سفارش تلفنی

خطرات رژیم غذایی خام برای گربه‌ها

خطرات رژیم غذایی خام برای گربه‌ها
تغذیه گربه‌ها نقش مهمی در سلامتی آنها دارد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از مواد غذایی خام در رژیم این حیوانات استفاده کنند. بسیار مهم است پیش از این تغییر رژیم افراد با خطرات رژیم غذایی خام برای گربه‌ها آشنا باشند و سپس اقدام به این کار کنند. با این رژیم احتمال ابتلای گربه به بسیاری باکتری‌ها وجود دارد و به همین دلیل به افراد پیشنهاد می‌شود برای انتخاب این رژیم عاقلانه‌تر تصمیم بگیرند.
ادامه مطلب

تونل بازی گربه چیست و چند نوع دارد؟

تونل بازی گربه چیست و چند نوع دارد؟
یکی از انواع اسباب بازی گربه، تونل گربه نام دارد که از جذابیت بالایی برای گربه‌ها برخوردار است. تونل گربه در مدل‌های مختلفی به تولید می‌رسد و افراد می‌توانند این محصول را با توجه به سلیقه گربه خود خریداری کنند. بسیار مهم است افراد پیش از خرید تونل گربه با نکات مهم پیش از خرید تونل آشنا شوند تا محصول خریداری شده بتواند به بهترین شکل پاسخگوی نیاز گربه آنها باشد.
ادامه مطلب

راهنمای حفظ سلامت پوست و موی گربه

راهنمای حفظ سلامت پوست و موی گربه
آشنایی با راهنمای حفظ سلامت پوست و موی گربه بسیار اهمیت دارد تا افراد بتوانند از پوست و موی لطیف این حیوانات دوست‌داشتنی به خوبی مراقبت کنند. برای حفظ سلامت پوست و موی گربه برس کشیدن موها، بررسی وضعیت کک و کنه موها، و توجه به مشکلات پوستی این حیوانات اهمیت دارد.
ادامه مطلب

راهنمای خرید غذای درمانی گربه

راهنمای خرید غذای درمانی گربه
آشنایی با راهنمای خرید غذای درمانی گربه برای افرادی که گربه آنها دچار بیماری و مشکلی خاص است بسیار اهمیت دارد. گربه‌ها در صورت ابتلا به برخی بیماری‌ها نیازمند یک رژیم درمانی خاص هستند تا روند درمانشان به شکل درستی طی شود. غذاهای درمانی گربه که توسط برندهای تجاری به تولید می‌رسند با توجه به نیازهای بدنی گربه در دوران بیماری طراحی شده‌اند
ادامه مطلب

چند بار در روز به گربه غذا بدهیم؟

چند بار در روز به گربه غذا بدهیم؟
شاید برای بسیاری از افراد سؤال باشد که چند بار در روز باید به گربه خود غذا بدهند و یا میزان کالری مورد نیاز گربه آنها چقدر است. در جواب این سؤال باید گفت مقدار غذای گربه در طول روز به نژاد، وزن، وضعیت سلامتی و موارد این‌چنینی بستگی دارد و دامپزشک می‌تواند پس از بررسی وضعیت گربه میزان کالری مورد نیاز حیوان را تعیین کند.
ادامه مطلب

همه چیز درباره مدفوع گربه

همه چیز درباره مدفوع گربه
مدفوع گربه می‌تواند با رنگ، بو و شکل خود از وضعیت سلامت گربه اطلاعات خوبی را به افراد بدهد و به همین دلیل آشنایی با وضعیت مدفوع گربه از اهمیت بالایی برخوردار است. این آشنایی کمک می‌کند تا با مشاهده علائم غیرعادی افراد هرچه سریع‌تر جهت درمان مشکل گربه خود به دامپزشک مراجعه نمایند.
ادامه مطلب

درمان سریع کم خونی گربه

درمان سریع کم خونی گربه
یکی از مشکلاتی که گربه‌های دوست‌داشتنی به آن مبتلا می‌شوند عارضه کم خونی است. این عارضه به کمبود گلبول‌های قرمز و هموگلوبین در خون گربه گفته می‌شود که می‌تواند باعث مشکلاتی در بدن این حیوانات بازیگوش شود. کم خونی در گربه‌ها یک وضعیت اورژانسی است زیرا می‌تواند سلامت آنها را تهدید کند. برای اینکه به شکل کامل بدانید کم خونی گربه چیست و چگونه می‌توان آن را درمان کرد در …
ادامه مطلب

تغذیه گربه بعد از زایمان چیست؟

تغذیه گربه بعد از زایمان چیست؟
یکی از موارد بسیار مهمی که در هنگام به سرپرستی گرفتن گربه‌ها بسیار اهمیت دارد توجه به تغذیه گربه بعد از زایمان است. زمانی که گربه زایمان می‌کند نیازهای بدنی‌اش به دلیل شیر دادن دچار تغییر می‌شود و به همین دلیل بسیار اهمیت دارد تا به تغذیه گربه پس از زایمان بسیار توجه کرد. در مقاله امروز به تغذیه گربه پس از زایمان به شکل کامل خواهیم پرداخت. تغذیه گربه …
ادامه مطلب

غذای خشک گربه از چی درست میشه؟

غذای خشک گربه از چی درست میشه؟
غذای خشک گربه یک غذای تجاری به شمار می‌رود که می‌توان به راحتی آن را از پت‌شاپ‌ها خریداری کرد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این نوع غذا را در خانه خود تهیه کنند تا هم از لحاظ اقتصادی برای آنها به‌صرفه‌تر باشد و هم بهترین مواد را در تشکیل این غذا به کار برند.
ادامه مطلب

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید