۰

ثبت سفارش تلفنی

آسیب دیدگی های شایع در توله سگ‌ها

آسیب دیدگی های شایع در توله سگ‌ها
آشنایی با آسیب‌دیدگی‌های شایع در توله سگ‌ها برای حفظ سلامت آنها بسیار اهمیت دارد زیرا این حیوانات در این دوران بسیار آسیب‌پذیر هستند و هر فعالیتی می‌تواند منجر به آسیب‌دیدگی استخوان‌های آنها شود. بسیار مهم است که افراد با آسیب‌های شایع در این دوران و علائم آن‌ها آشنا باشند تا بتوانند در صورت مشاهده علائم غیرطبیعی هرچه سریع‌تر توله سگ را به  دامپزشک برسانند.
ادامه مطلب

دندان شیری در سگ‌ها | همه چیز درباره دندان شیری سگ

دندان شیری در سگ‌ها | همه چیز درباره دندان شیری سگ
بسیار مهم که سرپرست سگ در مورد دندان شیری در سگ‌ها اطلاعات لازم را داشته باشد. توله سگ‌ها در بدو تولد بدون دندان هستند و به مرور دندان‌های شیری آنها در می‌آید و با دندان‌های دائمی جایگزین می‌شوند. توله سگ در هنگام دندان درآوردن ممکن است علائم خاصی را در ناحیه دهان و در رفتارهای خود داشته باشد که باید به آنها توجه داشت تا این دوران را به راحتی طی کند.
ادامه مطلب

راهنمای خرید غذای درمانی سگ

راهنمای خرید غذای درمانی سگ
 آشنایی با راهنمای خرید غذای درمانی سگ پیش از خرید این محصولات بسیار اهمیت دارد. غذای درمانی سگ در انواع مختلفی به تولید می‌رسد و کارکردهای متفاوتی دارد که باید پیش از خرید حتماً با آنها آشنا شد. بسیار مهم است که غذای درمانی سگ با تجویز دامپزشک مصرف شود تا بتواند به درمان مشکلات جسمی سگ کمک کند
ادامه مطلب

چگونه گوش سگ را در خانه تمیز کنیم؟

چگونه گوش سگ را در خانه تمیز کنیم؟
بسیار مهم است افرادی که سرپرستی یک سگ را به عهده می‌گیرند با نحوه تمیز کردن گوش سگ در خانه آشنا باشند. گوش سگ به دلایل ژنتیکی یا فیزیولوژیکی می‌تواند در معرض آلودگی‌ها و جرم‌های مختلفی باشد و به همین دلیل برای حفظ سلامت آنها باید با نحوه تمیز کردن گوش سگ آشنا بود.
ادامه مطلب

معرفی سگ نژاد پودل

معرفی سگ نژاد پودل
سگ پودل یکی از نژادهای زیبا و دوست‌داشتنی است که رابطه خوبی با افراد خانواده و کودکان برقرار می‌کند و به دلیل جثه کوچکش بسیار مناسب نگهداری در آپارتمان است. در نگهداری از نژاد سگ پودل باید به موارد متعددی توجه شود که در این مقاله به آنها پرداخته شده است.
ادامه مطلب

راهنمای خرید اسباب بازی سگ

راهنمای خرید اسباب بازی سگ
به دلایل مختلفی باید پس از به سرپرستی گرفتن سگ برای خرید اسباب بازی اقدام کرد. در صورتی که به نیاز سگ برای بازی کردن توجه نشود سگ می‌تواند روحیه کسل و ناراحتی داشته باشد و زندگی کردن با خود را دچار چالش کند.
ادامه مطلب

تغذیه توله سگ بی مادر

تغذیه توله سگ بی مادر
توله سگ زمانی که به مادرش دسترسی دارد از شیر او تغذیه می‌شود. در صورتی که مادر توله سگ بر اثر بیماری یا مشکلات دیگر از دست برود، در این مواقع سرپرست او باید تغذیه مورد نیاز این حیوان را فراهم کند. در مقاله پیشرو به شکل کامل به تغذیه توله سگ بدون مادر می‌پردازیم. غذای توله سگ بی مادر در ابتدا و پیش از هر چیز باید دانست که …
ادامه مطلب

غذای سگ شیتزو

غذای سگ شیتزو
افرادی که از سگ شیتزو مراقبت می‌کنند باید اطلاعات کاملی را در مورد تغذیه این حیوان داشته باشند. تغذیه مهم‌ترین بخش از زندگی سگ‌ها به شمار می‌رود و در صورتی که به درستی اصول مربوط به آن رعایت نشود می‌تواند باعث مشکلاتی در سلامتی این حیوان گردد. اینکه تغذیه مناسب سگ شیتزو چیست و از چه موادی باید در تغذیه آنها استفاده کرد را به شکل کامل در ادامه بررسی …
ادامه مطلب

میوه‌ها و سبزی‌های مفید برای سگ

میوه‌ها و سبزی‌های مفید برای سگ
از جمله مواد غذایی ضروری در تغذیه سگ‌ ها میوه‌ها و سبزی‌ها هستند. میوه‌ها و سبزی‌ها سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی هستند و می‌توانند در حفظ سلامت سگ بسیار مؤثر باشند. آشنایی با میوه‌ها و سبزی‌ها مفید برای سگ بسیار اهمیت دارند؛ زیرا برخی از میوه‌ها و سبزی‌ها به هیچ عنوان مناسب سگ‌ها نیستند و نباید در تغذیه این حیوانات دوست‌داشتنی استفاده شوند. در این مقاله به میوه‌ها و …
ادامه مطلب

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید