۰

​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات

با وجود سگ یا گربه چگونه خانه تمیزی داشته باشیم؟

یکی از چالش‌هایی که هنگام نگهداری از حیوانات خانگی با آن روبرو می‌شویم، کثیف شدن خانه و ریختن موی آن‌ها است. در این مقاله می‌خواهیم برخی اقداماتی که برای کاهش این مشکل می‌توان انجام داد را به شما آموزش دهیم. 

چالش تمیز کردن خانه ای که حیوان خانگی دارند

بهترین حالت استفاده از جاروی رباتیک یا خودکاره

حتی با وجود سگ یا گربه‌های مو کوتاه لازم است تا شما مرتب و حتی روزی دوبار خانه را جارو بکشید! جاروی رباتیک چند مزیت مهم دارد، زمان کمی از شما می گیرد و به صورت مرتب پرزها و موها و همینطور خرده های غذا یا خاک و هر آنچه با پبنجه‌ها حیوان وارد خانه می‌شود را جارو می‌کند. مطمئن باشید که تفاوت عظیمی در زندگی‌تان به وجود خواهد آمد.

استفاده از رول‌های پرزگیر

به عنوان کسی که حیوان خانگی دارد حتماً انواع مختلفی پرزگیر دارید، پس یکی را برای تمیزکاری کنار بذارید. رول‌های پرزگیر بهترین گزینه برای تمیز کردن شید آباژورها ،کوسن‌ها و پرده و مبل است.

کوتاه و مرتب نگه داشتن ناخن‌ها

همانطور که می‌دانید برای سالم نگه داشتن مبلمان، فرش‌ها و کفپوش‌های‌تان باید ناخن‌های سگ یا گربه را کوتاه و مرتب نگه دارید. البته اگه نمی‌خواهید که مبل‌های‌تان خراشیده، پرده ها و کوسن های نخ‌کش و روفرش‌ها سوراخ شوند.

 

برای خرید ناخن‌گیر گربه بر روی لینک زیر کلیک کنید

خرید ناخن گیر گربه

 

برای سالم نگه داشتن وسایل ناخن های حیوان خانگی را بگیرید

برای خرید ناخن‌گیر سگ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید ناخن‌گیر سگ

لکه‌بر را دم دست نگه دارید

حتی آموزش دیده‌ترین و مرتب‌ترین حیوانات هم می توانند در مواقعی که چیز نامناسبی خورده باشند به مشکلات گوارشی ویروسی گرفتار شوند! پس یک لکه‌بر ترجیحاً مخصوص پاک کردن لک ادرار یا مدفوع حیوانات خانگی و از بین برنده بوی بد آن‌ها دم دست داشته باشید و در اولین فرصت که لکه را دیدید آن را تمیز کنید تا شانس بیشتری برای خلاصی از لکه داشته باشید.

پنجه ها و پوزه ها را تمیز کنید

پادری راه بسیار خوبی برای جلوگیری از انتقال خاک و آلودگی به داخل است، هر چند احتمالاً شما نمی‌توانید به حیوان خود آموزش بدهید تا پنجه‌های خود را تمیز کند اما وجود یک پادری با کیفیت و قابل شستشو در بیرون در و یکی در داخل باعث می‌شود تا درصد زیادی از آلودگیها منتقل نشوند.  در مورد پوزه، حتما بعد از خوردن غذا دور دهان سگ یا گربه خود را با یک دستمال مناسب تمیز کنید.

 

از رو انداز استفاده کنید

معمولاً حیوانات خانگی چند موقعیت مشخص را برای استراحت و لم دادن انتخاب می‌کنند، پس چند ملافه کتان ترجیحاً با رنگ‌های روشن داشته باشید (بر خلاف تصور عموم چون می‌توانید برای ملافه‌های سفید یا روشن از شوینده‌ها و لکه‌برهای قوی استفاده کنید، این ملافه‌ها گزینه‌های مناسب‌تری هستند) و در مکان‌هایی که حیوان‌تان انتخاب کرده، پهن کنید و مبلمان خود را کاور کنید. ملافه‌ها را به صورت مرتب عوض کنید و بشویید.
 

داشت ملافه برای نقاطی سگ شما در منزل استراحت می کند

آلودگی را محدود کنید

معمولاً خانه‌هایی که حیوان خانگی دارند، شلوغترین و آلوده ترین قسمت محدوده ظرف آب و غذاست، با دانه‌ها و ذرات غذای پخش‌شده و قطرات آب چکیده! این مشکل با یک زیر انداز یا مت قابل شستشو یک سینی زوار دار به صورت قابل ملاحظه‌ای محدود می‌شود.

برنامه داشته باشید

گرفتار کک شدن، عذاب بزرگی خواهد بود! اسپری کردن، شانه کردن، حمام کردن و جارو کردن به صورت چندباره وظایفی مهم و ضروری در این دوره هستند و زمان و انرژی زیادی از شما میگیرند پس تقویم یا موبایل خود را بردارید و یک یادآور برای برنامه‌های جلوگیری از کک ماهانه تنظیم کنید.

 

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید