۰

​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات

تفاوت بین غذای Renal، Renal Select و Renal Special

تغذیه حیوانات خانگی می تواند به صورت استفاده از غذای خانگی و یا غذای خشک باشد اما همیشه متخصصان تغذیه توصیه می کنند حیوان خانگی خود را به مصرف غذاهای خشک عادت دهید چراکه در صورت بروز بیماری هایی همچون بیماری های کلیوی و گوارشی بتوانید به توصیه دامپزشک متخصص از غذاهای خشک تخصصی درمانی و یا پیشگیرانه بهره ببرید.

همانطور که می دانید کارخانه رویال کنین سالیان درازیست در زمینه تولید تخصصی غذای حیوانات خانگی فعالیت دارد و از پیشگامان تولید غذاهای تجاری مخصوص بیماری های شایع سگ ها و گربه هاست.

یکی از بیماری هایی که در میان حیوانات خانگی بسیار شایع می باشد، نارسایی ها و اختلالات کلیوی و مجاری ادراری است که نیازمند رعایت جیره غذایی خاص و ویژه می باشد. تهیه غذای خانگی مخصوص بیماران کلیوی می تواند برای شما بسیار چالش برانگیز باشد چراکه استفاده از بسیاری از مواد غذایی و املاح می تواند حیوان شما را دچار مشکل نماید و یا طی بیماری نیاز به استفاده از برخی املاح نسبت به سایرین بیشتر باشد و شما نتوانید این نیاز را با طبخ غذای خانگی برطرف سازید.

 

خرید محصولات رویال کنین

محصولات رویال کنین

 

بسیاری از شرکت های تولید کننده غذای خشک تجاری به تولید غذاهای درمانی و پیشگیرانه می پردازند که در این میان رویال کنین در لاین درمانی خود به تولید سه نوع غذا می پردازد که لازم است شما به عنوان سرپرست حیوان خانگی تفاوت میان این سه رده غذا را بدانید و بسته به میزان و تمایل حیوان خانگی خود نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

در صورتی که حیوان خانگی شما به بیماری کلیوی دچار است و دامپزشک معالج او استفاده از غذاهای لاین درمانی را به شما توصیه کرده است می توانید یکی از سه مدل غذاهای مخصوص بیماران کلیوی رویال کنین را تهیه نمایید که عبارتند از:

Royal Canin Renal

Royal Canin Renal Special

Royal Canin Royal Select

اما اینکه کدامیک از این غذاها می توانند برای حیوان شما مناسب باشند نیازمند این است که اطلاعات دقیقی از تفاوت این سه غذا داشته باشید.

تفاوت سه غذای حیوان خانگی


همانطور که می دانید حیوانات خانگی در مصرف غذا سلیقه ای رفتار می کنند. خصوصا گربه ها در انتخاب غذای خود بسیار وسواسی تر هستند و فاکتورهای زیادی از جمله بافت و شکل غذا، طعم و عطر آن ممکن است برای حیوان خانگی شما بسیار مهم باشد. از سوی دیگر حیواناتی که دچار بیماری کلیوی هستند اشتهای متغیری دارند و ممکن است اشتهای زیادی به خوردن غذا نداشته باشند و ما می بایست به هر طریق حیوان خانگی خود را به خورد غذا تشویق نماییم.

متخصصین رویال کنین با سنجیدن تمایلات غذایی مختلف حیوانات خانگی تلاش کرده اند سلایق غذایی مختلف را پوشش دهند.

در لاین درمانی بیماری های کلیوی شرکت رویال کنین، اولین غذای ارائه شده Royal Canin Renal می باشد که قابل استفاده برای گربه ها و سگهایی است که سلیقه خاصی در خوراک خود ندارند و سرپرست آنها با چالش خاصی برای برانگیختن اشتهای حیوان خانگی خود روبرو نیستند.

اما اگر حیوان خانگی شما در دسته حیوانات حساس طبقه بندی شود و هر غذایی مطلوب او نباشد ممکن است در صورت بروز بیماری بد اشتها تر شود و شما در صدد برانگیختن اشتهای او باشید.

بسته به اینکه برای حیوان خانگی شما عطر و طعم غذا فاکتور تعیین کننده باشد و یا بافت و شکل دانه های غذا حائز اهمیت باشد شما دو انتخاب دیگر پیش رو دارید.

رویال کنین Special و رویال کنین Select دو مدل غذا در زیر شاخه غذاهای درمانی Renal (مناسب بیماران کلیوی و مجاری ادراری) هستند که برای حیوانات با سلیقه خاص طراحی شده اند. اما تفاوت این دو غذا در چیست؟!

Royal Canin Renal Special

این غذا در مقایسه با غذاهای Renal کلاسیک بافت یکسانی دارد اما عطر و طعم این مدل ارتقاء یافته است و مناسب گربه ها و سگ هایی است که بیشتر از بافت غذا، عطر و طعم آن حائز اهمیت است.

Royal Canin Royal Select

این غذا در مقایسه با دو غذای قبلی دانه بندی متفاوتی دارد. دانه بندی این غذا به شکل بالشتکی با رویه ترد و کرانچی و مغزی نرم می باشد که برای حیوانات خانگی با تمایل بالا به خرد کردن و جویدن دانه های غذا مناسب می باشد. بنابراین در صورتی که برای حیوان خانگی شما شکل و بافت غذا در درجه بالاتری از اهمیت قرار دارد مدل Select  می تواند انتخاب بهتری باشد.

Royal Canin Royal Select بهترین غذا برای حیوان خانگی

توجه داشته باشید استفاده از غذاهای لاین درمانی می بایست به توصیه دامپزشک انجام گیرد و در صورتیکه فاکتورهای کلیوی حیوان خانگی شما در سطحی قرار داشته باشد که دکتر معالج او استفاده از غذاهای مخصوص بیماران کلیوی را توصیه کند لازم است از میان برندهای مختلف غذای خشک درمانی یکی را انتخاب کنید.

اما در مورد انتخاب میان این سه مدل از لاین درمانی مخصوص بیماران کلیوی نیازی به مشورت با دامپزشک نخواهد بود و شما می توانید بسته به سلیقه حیوان خانگی خود یکی از این سه مدل را انتخاب نمایید.
 

 

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید