​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات
۰

​​تمام قیمت ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است

تاثیر تکنولوژی در صنعت پت با لوازم مدرن

در جامعه مدرن امروزی، تکنولوژی به طرق مختلف پیشرفت کرده است تا زندگی روزمره را آسان‌تر کند. دستگاه‌های زیادی در دسترس هستند که زندگی بدون آن‌ها غیرممکن به نظر می‌رسد. ما همیشه به‌ دنبال جدیدترین ابزارها، لوازم خانگی و حتی برنامه‌های تازه‌ای برای تلفن‌هایمان هستیم. در میان این نوآوری‌ها، پیشرفت‌های تکنولوژیکی برای حیوانات خانگی نیز رو به افزایش بوده است. ابزارها و خدمات جدید، راه‌های تازه‌ای را برای تعامل و مراقبت از حیوانات خانگی به ما داده‌اند. در این مقاله با 5 ترند بسیار کاربردی در زمینه مراقبت از حیوانات خانگی آشنا شده و متوجه تاثیر تکنولوژی در صنعت پت می‌شوید. از شما دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید. 

 

1. ظرف غذای هوشمند حیوانات خانگی


یکی از دغدغه‌های همیشگی صاحبان پت، به ویژه کسانی که ساعات طولانی در خارج از منزل کار می‌کنند، این است که مطمئن باشند در غیاب‌شان حیوان خانگی به غذا دسترسی دارد. خوشبختانه تکنولوژی تغذیه خودکار این دغدغه را برطرف کرده است. مدل‌های مختلف ظرف غذای هوشمند با ویژگی‌های متعدد در محدوده‌های قیمتی متفاوت عرضه می‌شوند. این دستگاه‌ها معمولا غذا را با مقدار و طبق برنامه مشخصی که صاحب آن تعیین می‌کند، برای حیوان سرو می‌کنند. بنابراین با این ابزار بسیار کاربردی می‌توانید حتی در زمان‌هایی که خانه نیستید، کنترل کنید که حیوان خانگی‌تان چه مقدار و چند وقت یک بار غذا می‌خورد. 
اکثر ظرف غذاهای هوشمند غذاهای خشک را نگهداری و سرو می‌کنند، اما برخی می‌توانند بسته به مدل و قابلیت‌های آن، غذاهای نیمه مرطوب و حتی مرطوب را در خود نگه دارند. برخی از مدل‌ها حتی می توانند یک پیام صوتی ضبط‌شده پخش کنند تا به حیوان اطلاع دهند که وقت غذا خوردن است! یکی از محصولات بسیار جذاب و کاربردی ظرف غذا اتوماتیک حیوان خانگی XWPF01MG شیائومی است که قابلیت‌های بسیاری دارد. 

2. آبخوری هوشمند حیوانات خانگی


لطف دیگر تکنولوژی به حیوانات خانگی و مراقبان آن‌ها، آبخوری‌های هوشمندی است که به طور اتوماتیک آب تمیز و تازه را در اختیار حیوان قرار می‌دهد. به این ترتیب دیگر بابت تشنگی پت در زمان‌هایی که خانه نیستید، دغدغه‌ای نخواهید داشت. یکی از برترین محصولات در این زمینه، آبخوری اتوماتیک حیوانات خانگی XWWF01MG شیائومی است که علاوه بر توزیع هوشمند آب قابلیت‌های دیگری هم دارد. این دستگاه به فیلتراسیون چهارگانه‌ای مجهز شده که به طور موثری ناخالصی‌هایی مانند ذرات ریز، مو و کلر باقیمانده را جذب می‌کند و آب را به صورت فیلترشده در اختیار حیوان قرار می‌دهد. همچنین با حذف یون‌های کلسیم و منیزیم، باعث نرم شدن آب و جلوگیری از ابتلای حیوان به سنگ کلیه می‌شود. 

 

3. اسباب‌بازی‌های هوشمند برای سگ و گربه


اسباب‌بازی باعث تحرک ذهنی و جسمی حیوانات خانگی می‌شود و از این نظر، بسیار مهم است که دوست پشمالویتان به چنین وسایلی دسترسی داشته باشد. از آنجایی که نحوه بازی حیوانات متفاوت است، اسباب‌بازی‌های زیادی هم برای سگ‌ها و هم گربه‌ها وجود دارد. برخی اسباب‌بازی‌ها مانند iFetch و iDig برای ارضای تمایل ذاتی سگ‌ها برای بازیگوشی و حفاری طراحی شده‌اند. iFetch وسیله‌ای است که به طور خودکار توپ‌ها را در فواصل تعیین‌شده پرتاب می‌کند. همچنین iDig اسباب‌بازی‌ها و خوراکی‌هایی را برای سگ شما پنهان می‌کند تا آن‌ها را بیابد.
برای گربه‌ها هم اسباب‌بازی‌های جذاب زیادی ساخته شده که توپ هوشمند گربه پت گرویتی یکی از آن‌هاست. این توپ هوشمند با حرکت خودبه‌خودی، گربه را به بازی تحریک می‌کند و حس هیجان و غریزه شکارش را برمی‌انگیزاند. با این توپ گربه شما ساعت‌ها مشغول بازی خواهد شد. 

 

4. ابزارهای جذاب تکنولوژی برای آموزش دستشویی و نظافت ظرف خاک


به عقیده بسیاری از افراد بدترین قسمت نگهداری از حیوانات خانگی، آموزش دستشویی به آن‌ها و همچنین تعویض مداوم ظرف خاک است. بعضی از دستگاه‌های هوشمند مانند Pavlovian Puppy Potty Trainer با هدف تسهیل فرایند آموزش دستشویی طراحی شده‌اند. حسگرهایی در پد دستگاه وجود دارد که وقتی حالت خمیری مدفوع سگ را تشخیص دهند، یک خوراکی تشویقی در اختیار حیوان می‌گذارند. به این ترتیب سگ یاد می‌گیرد کجا باید دستشویی کند.
فناوری مشابهی برای کمک به صاحبان گربه‌ها هم وجود دارد. ظرف خاک‌های اتوماتیک شما را از دردسر تمیز کردن مداوم خاک گربه نجات می‌دهند! دستگاه‌هایی مانند ظرف خاک اتوماتیک گربه مدل هوشمند به طور خودکار فضولات را جدا می‌کنند و جعبه را تمیز نگه می‌دارند تا گربه همیشه به محیط بهداشتی و تمیزی دسترسی داشته باشد. این ظرف خاک اتوماتیک را می‌توان از طریق اپلیکیشن از راه دور هم کنترل کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد به صورت لحظه‌ای از آخرین وضعیت ظرف خاک دوست پشمالویشان اطلاع داشته باشند. همچنین این ظرف خاک بو را کنترل و از پخش شدن آن در خانه جلوگیری می‌کند. 

 

5. جاروهای رباتیک برای تمیزی هر چه سریع‌تر خانه‌های دارای پت


اگر تجربه سرپرستی سگ یا گربه‌ای را داشته باشید، حتما می‌دانید که مدام باید خانه را جارو بکشید؛ زیرا موهای حیوانات خانگی به ویژه برخی نژادهای خاص دائما در حال ریزش است. جاروبرقی‌های رباتیک گزینه جذابی برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی‌تان به نظر می‌رسند اما همه جاروهای رباتیک نمی‌توانند کاملا موهای حیوانات را تمیز کنند. در واقع ربات جاروبرقی باید به اندازه کافی قوی باشد تا موها را بدون اینکه بیشتر در تاروپود فرش فرو بروند، جمع کند. 
یکی از بهترین و مناسب‌ترین این نوع محصولات برای صاحبان حیوانات خانگی ‌‌جارورباتیک سگوبوE300  که با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر، به صورت کاملا اتوماتیک فضایی بین 200 تا 250 متر را جارو می‌کند. از این جاروی رباتیک می‌توانید برای تمیز کردن سنگ، سرامیک، لمینت، پارکت، فرش و موکت استفاده کرده و آن را با استفاده از اپلیکیشن از راه دور کنترل کنید. همچنین این جارو به قابلیت تی کشی اتوماتیک مجهز است که به همراه مخزن آب اتوماتیک خود، سطح خانه را برق می‌اندازد. با یک بار استفاده از جاروهای رباتیک برای همیشه قدردان این تاثیر تکنولوژی در صنعت پت خواهید بود!

 

خرید انواع محصولات هوشمند حیوانات خانگی از فروشگاه پت آباد


در این مقاله به تاثیر تکنولوژی در صنعت پت پرداختیم و ابزارهای هوشمندی را معرفی کردیم که هر کدام به نحوی زندگی را برای پت و همچنین صاحبان حیوانات خانگی به مراتب راحت‌تر می‌کنند. شما می‌توانید انواع و اقسام این دستگاه‌ها را با بالاترین کیفیت و به صورت قسطی از بخش فروشگاهی پت آباد خریداری کنید و هر کجای ایران که باشید، درب منزل تحویل بگیرید. در پایان از شما دعوت می‌کنیم هر تجربه یا سوالی در این باره دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر همراهان عزیز و همیشگی پت آباد به اشتراک بگذارید. 


‌‌منبع:
pangovet

 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش