۰

​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات

کد تخفیف: 5F5PA

​​با اولین خریدت تخفیف بگیر

قلاده گردنی یا کتفی، کدامیک برای سگ من مناسب تر است؟

در حال حاضر دو نوع قلاده برای سگ‌ها در بازار موجود است. قلاده گردنی و قلاده هیکلی یا همان کتفی. اینکه از کدام قلاده برای مقید کردن سگ‌ها می توان استفاده کرد نکته بسیار مهمی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

قلاده‌های گردنی

این قلاده ها بیشتر به منظور یک نشانه برای اینکه دیگران بدانند این سگ تحت سرپرستی یک خانواده است می باشند. معمولا دارای یک پلاک آویز می باشند که قابلیت درج اسم و مشخصاتی همچون آدرس یا شماره تماس خانواده آن سگ را دارد.

نکته بسیار حائز اهمیت این است که این نوع قلاده برای مقید کردن سگها کاربردی ندارد و نباید به اشتباه به آن بند قلاده(Leash)  وصل کرد.

قلاده گردنی سگ


برای خرید باکیفیت‌ترین قلاده‌های سگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید قلاده سگ

قلاده کتفی سگ و گربه نیناپت مدل پددار بدون لید سایز 1


زمانی که سگ خود را برای تفریح و قدم زدن به پارک یا خارج از خانه می برید، لازم است دامنه حرکتی او را با قلاده محدود کنید یا در نقطه ای به طور موقت او را ببندید تا در جای خود باقی بماند. در صورتی که از قلاده گردنی استفاده شود می تواند در اثر تقلا و تلاش سگ برای جابه جایی آسیب هایی جبران ناپذیری به او وارد شود که به شرح زیر است:

  1. احتمال وارد آمدن آسیب جبران ناپذیر به مهره ها و دیسک بین مهره ای ناحیه گردن
  2. آسیب به نای و مجاری تنفسی ناحیه گردنی
  3. آسیب به ارگانهایی که در ناحیه گردن قرار دارند مثل غده تیروئید
  4. القای مشکلات تنفسی
  5. ایجاد تغییر در فشار چشم

 

قلاده کتفی یا هیکلی

این قلاده در اصل همان قلاده ای است که شما برای مقید سازی و تربیت سگ خود به آن نیاز دارید و لازم است در هر گردش و تفریحی آن را برای سگ خود ببندید و بند قلاده را به آن وصل کنید تا بتوانید دامنه حرکتی سگ خود را در محیط خارج از خانه تحت کنترل داشته باشید.
 

قلاده کتفی سگ

 

این قلاده در صورتی که به لحاظ سایز و جنس به درستی انتخاب شده باشد حتی برای مقیدسازی سگ های نگهبان نیز کاربرد دارد و می تواند به جای قلاده گردنی برای نژاد سگ‌های بزرگ نیز استفاده شود.

 

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید