۰

کد تخفیف: 5F5PA

​​با اولین خریدت تخفیف بگیر

پارک بازی برای بازی و آموزش سگ ها

همان‌طور که می‌دانید سگ‌ها و به‌ویژه توله‌سگ‌ها علاقه‌ی زیادی به بازی کردن و شیطنت دارند پس به همین دلیل بهتر است یک‌سری از آموزش‌ها را درحین بازی به آن‌ها بدهید. البته باید بدانید که بعضی آموزش‌ها باید همراه با جدیت باشد نه بازی و شوخی. درکل محیطی که برای سگ‌تان فراهم می‌کنید تا بازی کند در آموزشش هم تاثیرگذار است.

اگر دوست دارید محیط بازی سگ‌تان اختصاصی باشد، چون سگ‌ها معمولاً درحین بازی همه‌جا را به‌هم می‌ریزند، می‌توانید از وسایلی مانند پارک بازی سگ‌ها تهیه کنید. پارک بازی مانند یک محوطه‌ی کوچک حصاردار است که سقف نداشته، دارای در است و تنها محیط کوچکی را از بقیه‌ی محیط جدا می‌کند. در این محیط که فضای نسبتاً خوبی هم دارد (البته که پارک‌های بازی فضاهای متفاوتی دارند)، سگ شما می‌تواند به‌راحتی بازی کند، وسایلش را در کنارش داشته باشد و حتی با سایر حیوانات خانگی‌تان بازی کند.

پارک بازی به دلیل این‌که محیط بزرگ‌تری نسبت‌به خانه‌ی سگ‌ها دارد، باعث می‌شود حیوان خانگی شما مدت بیش‌تری را درون این محیط بماند، هم استراحت کند، هم بازی و هم دیگر نتواند جاهای دیگر خانه را به‌هم بریزد.

جالب است بدانید که پارک سگ تنها برای داخل خانه نیست و آن را در محیط‌هایی مانند حیاط و یا باغ هم می‌توانید قرار دهید فقط باید به این نکته توجه کنید که در حین بارش برف و باران، سقفی مقاوم برای آن تهیه کنید تا سگ عزیزتان خیس و اذیت نشود.

اگر نگران این قضیه هستید که سگ‌تان از بودن در پارک و یک محیط محدود ناراحت باشد، باید بدانید که سگ‌ها به‌طور غریزی یک محیط امن و یا یک لانه برای استراحت را دوست دارند و به‌طورحتم از بودن در پارک بازی هم لذت می‌برند و آرامش دارند.

فراهم کردن محیط امن برای سگ ها

تاثیر پارک بازی سگ ها در آموزش و تربیت

استفاده از پارک سگ نقش مهمی در تربیت سگ خانگی شما دارد و با استفاده از آن می‌توانید نکات زیادی را به سگ‌تان آموزش داده و یک سگ باتربیت و دست‌آموز داشته باشید. مربیان حیوانات داشتن پارک سگ را عاملی مفید در تربیت آنان می‌دانند و استفاده از آن را توصیه می‌کنند. پارک بازی برای موارد تربیتی مانند تنها ماندن، پارس نکردن، آموزش دستشویی کردن و ... را کاملاً مناسب است. به‌خصوص وقتی شما خانه نیستید، پارک سگ باعث می‌شود سگ شما نکات تربیتی‌ای که یاد گرفته است را رعایت کند و دیگر شما نگرانی‌ای بابت تنها ماندن سگ‌تان در خانه را نخواهید داشت. البته می‌دانید که سگ‌ها موجودات وابسته و احساساتی هستند و نباید مدت زمان زیادی را تنها و بدون توجه بمانند.

دقت کنید ابعاد پارک بازی و فضای داخلی آن باید به اندازه‌ای باشد که سگ‌تان در آن احساس راحتی کند. ابعاد پارک بازی باید با توجه به بچه یا بالغ بودن سگ و همین‌طور جثه‌ی آن باشد. مسلماً اگر سگ به اندازه‌ی کافی جای حرکت نداشته باشد، از بودن در پارک خود خوشحال نیست و مدام دوست دارد به فضای بیرون بیاید. به این نکته هم توجه داشته باشید که ظرف دستشویی توله‌سگ را باید در نزدیکش یعنی داخل پارک قرار دهید تا به خوبی بتواند آموزش ببیند که در کجا باید دستشویی خود را انجام دهد.

یکی دیگر از مزیت‌های پارک بازی این است که اگر سگ شما داخلش باشد و در آن را ببندید، سگ‌تان نمی‌تواند از آن بیرون بیاید و شما نگرانی از بابت خطر برای او را نخواهید داشت. توله‌سگ‌ها بسیار بازیگوش و شیطون هستند و برای حفظ سلامتی خودشان هم که شده بهتر است از پارک بازی استفاده کنید. همچنین پارک بازی بهترین وسیله برای سگ‌هایی است که استرس و اضطراب دارند، سگ با قرار گرفتن در این محیط می‌تواند احساس امنیت کرده و به‌راحتی آموزش ببیند.

اگر می‌خواهید حیوان خانگی جدیدی بیاورید و با سگ‌تان آشنایش کنید، پارک بازی بهترین محیطی است که می‌توانید این کار را انجام دهید، چرا که هم محیط امن حیوان قبلی شماست و هم حیوان جدید را در یک محیط امن قرار می‌دهید.

بهترین راهی که می‌توانید سگ‌تان را به ماندن درون پارک عادت دهید این است که اسباب‌بازی‌هایش را در آن‌جا قرار داده و از تشویقی‌های موردعلاقه‌اش استفاده کنید. با استفاده از تشویقی سگ شما می‌فهمد که کار درستی انجام داده و برای گرفتن تشویقی بیش‌تر سعی می‌کند شما را راضی نگهدارد.

خرید پارک بازی سگ

پارک بازی سگ هپی پت مدل پانیتو 8 ضلعی کوچک

 

انتخاب پارک بازی مناسب سگ‌ها

در خرید پارک بازی برای حیوانات خانگی‌تان باید یک‌سری نکات را در نظر داشته باشید. اگر می‌خواهید یک توله‌سگ را پرورش دهید بهتر است به این نکته توجه کنید که توله‌سگ شما در طول مدت کوتاهی به اندازه‌ی یک سگ بالغ می‌شود؛ پس باید ابعاد پارکی که می‌خواهید تهیه کنید را در نظر داشته باشید که مجبور نباشید چند ماه بعد یک پارک بازی دیگر تهیه کنید. بهتر است بدانید که اگر دیواره‌های پارک بازی کوتاه باشد سگ‌تان می‌تواند به راحتی از آن بیرون بیاید و دیگر نمی‌توانید راحت او را آموزش دهید، پس دیواره‌های بلند یکی از مزیت‌های پارک بازی برای حیوانات است.

جنس پارک بازی می‌تواند فلزی، پلاستیکی، پارچه‌ای، چوبی و ... باشد و به سلیقه و بودجه‌ی شما بستگی دارد که کدام نوع را می‌خواهید انتخاب کنید. معمولاً پارک‌ها به‌صورتی هستند که می‌توان قطعات آن‌ها را ازهم جدا کرد، پس در هنگام جابجایی راحت می‌توان قطعات را ازهم جدا کرد و در جای دیگری آن‌ها را سرهم کرد.

پارک بازی سگ

پارک بازی فقط برای سگ‌ها نیست و برای سایر حیوانات هم می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد.

 

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید