۰

کد تخفیف: 5F5PA

​​با اولین خریدت تخفیف بگیر

فرهنگ آپارتمان‌نشینی و گربه‌ها

گربه ها معمولا حیوانات بی آزاری برای نگهداری در محیط آپارتمان هستند اما باز هم نکاتی وجود دارد که در صورت رعایت نشدن از سوی سرپرست حیوان ممکن است سبب آزار همسایه ها شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

نگهداری حیوانات خانگی در محیط آپارتمان

 

نکات مهم نگهداری از گربه در آپارتمان

گربه ها به اندازه سگ ها سروصدا ندارند اما در صورتی‌که گربه شما عقیم نشده باشد در طی دوره تولید مثلی ممکن است با صدایی بسیار بلند تر از همیشه شروع به میو میو کردن کند. در شرایطی که گربه های بالغ به دنبال جفت هستند در طبیعت خود شروع به میو میو کردن با آخرین قدرت صوتی خود خواهند کرد تا گربه هایی که در فواصل بسیار دورتر قرار گرفته اند و آمادگی جفت گیری دارند از حضور آنها مطلع شوند. وقتی گربه شما عقیم نشده باشد  یا در کنار خود جفتی که آمادگی جفت گیری داشته باشد حضور نداشته باشد ممکن است از هر فرصتی برای رساندن صدای خود به گربه های خارج از محدوده منزل استفاده کند.

در این شرایط گربه شما یا پشت درب آپارتمان می نشیند و به آواز خواندن برای همسایه ها می پردازد و یا ممکن است در کنار پنجره یا محیط بالکن شما شروع به سروصدا کند. لذا به منظور رفاه حال همسایگان خود باید سعی کنید در چنین مواقعی باید برای سرگرم کردن و تربیت گربه  وقت بگذارید و در اولین فرصت برای مهیا کردن جفت یا عقیم سازی اقدام نمایید.

 

اگه دنبال باکیفیت‌ترین غذای خارجی و ایرانی برای گربه‌ی داخل آپارتمان می‌گردید بر روی لینک  زیر کلیک کنید:
 

خرید غذای گربه

 

باکیفیت ترین غذای برای گربه داخل آپارتمان

 

نکته دوم در مورد گربه ها این است که اگرچه آنها برای ادرار و مدفوع کردن از خاک مخصوص خود استفاده می کنند و در این مورد بسیار نسبت به سگ ها امتیاز خوبی برای نگهداری در آپارتمان دارند؛ اما در صورتی‌که خاک آنها مملو از فضولات باشد می تواند تولید بوی بسیار ناخوشایندی کند که حتی اگر برای ما این بو چندان زننده و شدید نباشد جاذب حشراتی همچون مگس ها و سوسک به فضای آپارتمان خواهد بود.

بنابراین توصیه می شود ظرف توالت گربه خود را به طور روزانه از فضولات تخلیه نمایید و در اولین فرصت فضولات جمع آوری شده را در کیسه درب بسته از منزل خارج کنید.

 

بهترین خاک گربه‌ی بازار کدام خاک است؟ ما در پت‌آباد همه‌ی خاک‌های گربه را بر اساس ویژگی‌هایی که یک خاک گربه باید داشته باشد، بررسی کردیم و به آن‌ها نمره دادیم. برای انتخاب خاک گربه مناسب بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 

راهنمای خرید خاک گربه

 

بهترین خاک بستر گربه برای داخل آپارتمان


گربه ها در بازی کردن نسبت به سگ ها کم سروصدا تر هستند اما با توجه به اینکه گربه ها موجوداتی شب زی هستند و بیشترین فعالیتشان را در تاریکی هوا که ما انسان ها قصد استراحت داریم انجام می دهند لازم است مراقب باشیم اسباب بازی های صدا دار یا توپ های سنگین که ممکن است با حرکت بر کف زمین برای همسایگان طبقه زیرین ایجاد مزاحمت کند را در ساعات پایانی شب از دسترس گربه دور کنیم.

 

حواسمان به رفت و آمد گربه ها به خارج از آپارتمان باشد


برخی افراد به گربه خود اجازه رفت و آمد به خارج از منزل را می دهند. خصوصا ساکنین طبقه اول که بالکن آنها به مشاعات دسترسی آزاد دارد گاهاً ترجیح میدهند به گربه خود اجازه دسترسی به حیاط که جزو مشاعات ساختمان محسوب می شود را بدهند.

در چنین شرایطی ممکن است گربه شما به باغچه و گیاهان زینتی، گلدان های تزئینی ساختمان و پادری های همسایه ها آسیب وارد کند و به طور کلی سلایق مردم در ارتباط با حیوانات بسیار متفاوت می باشد و ممکن است در میان همسایگان شما افرادی نسبت به حیوانات فوبیا داشته باشند که لازم است با در نظر گرفتن این موضوع از رفت و آمد گربه خود جلوگیری به عمل آورید تا رفاه همسایگان شما تامین باشد.

 

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید