۰

کد تخفیف: 5F5PA

​​با اولین خریدت تخفیف بگیر

نکاتی در خصوص استفاده از تشویقی ها

در میان محصولات تجاری مخصوص حیوانات، تشویقی ها با بسته بندی های جذاب و عطر و طعم دلپذیر برای حیوانات خانگی به وفور مشاهده می شوند اما باید بدانیم تشویقی ها چه هستند و در چه مواقعی باید استفاده شوند؟

همانطور که از اسم آن پیداست تشویقی ها را برای تشویق یک حیوان خانگی (سگ یا گربه) در مواقعی که او عملکرد خوبی داشته است استفاده می کنند.
 

اگر قصد خرید غذای تشویقی برای سگ خود دارید بر روی لینک زیر کلیک کنید
 

خرید غذای تشویقی سگ
 

چه موقع به حیوان خانگی تشویقی بدهیم

 

نکات مهم در رابطه با استفاده از تشویقی‌ها

به عنوان یک اصل کلی باید بدانید که تشویق و تنبیه (نه به معنای تنبیه بدنی یا روحی)  نباید به تاخیر بیافتند!

در صورتی که حیوان خانگی شما کار خوبی کرده است استحقاق دریافت یک جایزه خوشمزه یا یک اسباب بازی را دارد می بایست بلافاصله این کار را انجام دهید چون در صورتی که او به کار دیگری مشغول شود تشویقی دادن به او به منزله تایید کار جدید است و نه موردی که شما مد نظرتان بوده است.
 

اگر قصد خرید غذای تشویقی گربه دارید بر روی لینک زیر کلیک کنید
 

خرید غذای تشویقی گربه

بستنی گربه وینستون مدل Chicken & Fish بسته 8 عددی

 

این نکته را هم در نظر داشته باشید تنبیه کردن در حیوانات خانگی نباید به هیچ عنوان به صورت بدنی یا محبوس کردن در اتاق یا باکس باشد. تنبیه کردن می تواند در حد بی اعتنایی و با صدای بلند "نه" گفتن باشد که به حیوان شما می فهماند موضوع اتفاق افتاده شما را ناراحت کرده است.

از خوراندن بیش از حد تشویقی ها به حیوان خانگی خود اجتناب کنید.

اینکه برای خوشحال کردن گربه یا سگ خود به او تشویقی بدهید باعث می شود دیگر نتوانید از تشویقی ها به عنوان یک ابزار آموزشی برای تفکیک کارهای خوب از بد استفاده کنید و بنابراین لازم است این سلاح تا استفاده در زمان درست در بسته بندی خود باقی بماند!
 

تشویقی یک ابزار آموزشی برای خوشحال کردن حیوانات خانگی


گاه می توانید از برخی تشویقی ها، مثل بستنی گربه، به منظور خوشایند کردن یک شرایط نامطلوب استفاده کنید. به عنوان مثال هنگام گرفتن ناخن ها، هنگام ورود به حمام برای استحمام و پس از آن و یا بعد از خوراندن یک داروی بد مزه.

 

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید