۰

کد تخفیف: 5F5PA

​​با اولین خریدت تخفیف بگیر

راهنمای خرید ظرف دستشویی جوندگان

راهنمای خرید ظرف دستشویی جوندگان نکات مهمی را در اختیار افرادی که از این حیوانات کوچک و دوست‌داشتنی نگهداری می‌کنند، می‌گذارد. جوندگان مانند دیگر حیوانات خانگی به لوازم خاصی همچون ظرف دستشویی جوندگان برای زندگی کردن نیاز دارند. بسیار مهم است که این وسیله برای این حیوانات خریداری شود تا حیوان با دستشویی‌کردن در ظرف مخصوص از آلوده کردن محل زندگی و همچنین خانه خودداری کند. در مقاله امروز و در راهنمای خرید ظرف دستشویی جوندگان نکات مهمی را با شما در میان خواهیم گذاشت تا خرید بهتری داشته باشید.

آشنایی با خرید ظرف دستشویی جوندگان


انواع ظرف دستشویی جوندگان

انواع جوندگان همچون خرگوش، همستر، خوکچه‌هندی عادت‌های خاصی برای دستشویی‌کردن دارند و توالت‌های آنها نیز ممکن است اندکی با یکدیگر تفاوت داشته باشد. در ادامه و در راهنمای خرید ظرف دستشویی جوندگان به معرفی توالت هر یک از این حیوانات می‌پردازیم:


ظرف دستشویی خرگوش

خرگوش‌ها عادت‌های عجیب‌وغریبی در دستشویی‌کردن دارند و این مسئله می‌تواند کمی سرپرستان این حیوان خانگی را گیج کند. این حیوانات به دلیل اینکه بسیار تمیز هستند به محیط اختصاصی برای دستشویی‌کردن خود نیاز دارند. اگر این محیط برای خرگوش‌ها فراهم نباشد آنها ممکن است در بخش‌های دیگر خانه کار خود را انجام دهند و باعث آلوده کردن محیط شوند. داشتن یک ظرف مخصوص برای دستشویی‌کردن کمک می‌کند تا تربیت این حیوانات ساده‌تر شود و شما ناچار نباشید مدام برای تمیز کردن خانه خود دچار مشکل شوید.
توالت خرگوش محصولی است که کاملاً مطابق با نیازهای این حیوان به تولید می‌رسد. تفاوت آن با یک ظرف معمولی در این است که بر اساس نیازهای این حیوان و طبق استانداردهای بدن او ساخته شده و به همین دلیل استفاده از آن برای خرگوش‌ها بسیار راحت‌تر است. این ظرف‌ها با استفاده راحت‌تر می‌توانند خرگوش را به دستشویی‌کردن در جای مخصوص خود تشویق کنند.
ظرف دستشویی خرگوش در شکل‌های مختلفی تولید می‌شود؛ اما به طور معمول یک ظرف عمق دار پلاستیکی است که بر روی آن یک توری پلاستیکی جداشونده قرار داده شده است تا خرگوش بر روی آن بنشیند و کار خود را  انجام دهد.

آشنایی با راهنمای خرید ظرف دستشویی خرگوش


ظرف دستشویی همستر

همسترها حیوانات بسیار دوست‌داشتنی کوچکی هستند و نیاز به لوازم خاص خود برای نگهداری دارند. یکی از این لوازم ظرف دستشویی همستر است که در راهنمای خرید ظرف دستشویی جوندگان به تهیه آن بسیار توصیه می‌شود. ظرف دستشویی همستر به طور معمول دیواره دارد و دارای محفظه برای ورود و خروج راحت‌تر است. در برخی مدل‌ها یک بیلچه نیز به همراه ظرف ارائه می‌شود تا فرد بتواند مواد بستر را به‌راحتی تعویض کند.


ظرف دستشویی خوکچه‌هندی

خوکچه‌هندی نیز برای اینکه یاد بگیرد در یک مکان مشخص همچون توالت خودش دستشویی کند نیازمند این وسیله است. بسیار اهمیت دارد که این حیوان آموزش ببیند تا در ظرف مخصوص خودش دستشویی کند؛ در غیر این صورت می‌تواند تمام محل زندگی خود را آلوده کند و به این ترتیب سلامت خود و حتی سرپرستش را به خطر بیندازد. توالت خوکچه هندی تقریباً مشابه با توالت خرگوش و همستر است و فقط سایز متفاوتی دارد.

آشنایی با راهنمای خرید ظرف دستشویی خوکچه‌هندی


نکات بسیار مهم در راهنمای خرید ظرف دستشویی جوندگان

در راهنمای خرید ظرف دستشویی جوندگان شما باید به نکات مهمی دقت داشته باشید که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد:


اندازه توالت جوندگان

ظرف دستشویی جوندگان یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل برای حیوانات جونده همچون خرگوش، همستر و خوکچه‌هندی است. تفاوت چندانی بین توالت این سه حیوان وجود ندارد و ساده‌ترین تفاوت آنها در اندازه آنها و یا داشتن دیواره است. ظرف دستشویی جوندگان در شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی در پت‌شاپ‌ها موجود است که باید بر اساس نوع و اندازه حیوان اقدام به خرید آنها کنید. تناسب اندازه توالت با سایز حیوان بسیار اهمیت دارد؛ زیرا درصورتی‌که توالت به طور مثال برای خرگوش شما کوچک باشد او تمایلی به استفاده از آن نخواهد داشت و این مسئله باعث می‌شود حیوان محیط زندگی خودش و یا شما را آلوده سازد. 
در هنگام خرید دقت داشته باشید که توالت‌های سایز کوچک مناسب زمانی هستند که حیوان شما کوچک و نابالغ است و با رشد حیوان باید ظرف دستشویی جوندگان با ابعاد بزرگ‌تر خریداری شود.

توجه به اندازه توالت جوندگان هنگام خرید


جنس و کیفیت توالت جوندگان

توجه به جنس و کیفیت محصول در راهنمای خرید ظرف دستشویی جوندگان بسیار اهمیت دارد. بسیار مهم است که این وسیله جنس مرغوبی داشته باشد تا به‌زودی خراب نشود و شما را مجبور به عوض کردن زودبه‌زود این وسیله نکند.


چند نکته مهم در هنگام استفاده از ظرف دستشویی جوندگان

نکات زیر را پس از خرید ظرف دستشویی جوندگان در نظر داشته باشید:

  • خرگوش‌ها از جمله حیواناتی هستند که باید حتماً در هنگام دستشویی‌کردن امنیت داشته باشند. پس ظرف دستشویی آنها را به‌گونه‌ای قرار دهید تا خرگوش احساس نکند در معرض دید است. این کار کمک می‌کند تا آنها به استفاده از ظرف دستشویی اشتیاق بیشتری داشته باشند.
  • می‌توانید برای عادت دادن جوندگان به استفاده از ظرف دستشویی، از محلی که آنها عادت دارند در آن نقطه دستشویی کنند، استفاده کنید. شما می‌توانید دستشویی جونده خود را در آن قسمت قرار دهید و با قرار دادن تعدادی از گلوله‌های مدفوع آنها در دستشویی، حیوان را متوجه کنید که آن ظرف برای دستشویی‌کردن آنها قرار داده شده است.
  • در راهنمای خرید ظرف دستشویی جوندگان همچنین توصیه می‌شود که روی دستشویی و کف قفس را با پوشال و یا «وود استیک» بپوشانید؛ به دلیل اینکه گاهی ممکن است دستشویی حیوان به خارج از ظرف بریزد. پوشاندن کف قفس با مواد ضدباکتری و تمیز باعث می‌شود که از آلودگی جلوگیری شود و سلامت حیوان به خطر نیفتد.

نکات مهم استفاده از ظرف دستشویی جوندگان


کلام پایانی

آشنایی با راهنمای خرید ظرف دستشویی جوندگان بسیار پر اهمیت است؛ زیرا این وسیله یکی از لوازم ضروری نگهداری از این حیوانات به شمار می‌رود. حیواناتی نظیر خرگوش، همستر و خوکچه‌هندی برای دستشویی‌کردن نیاز به یک فضای جداگانه دارند تا از آلوده کردن محل زندگی خود و محیط خانه جلوگیری شود. خرید ظرف دستشویی جوندگان و از طرفی آموزش دادن حیوان به دستشویی‌کردن در این ظرف بسیار اهمیت دارد تا به‌مرور حیوان جونده شما یاد بگیرد در این مکان خاص کار خود را انجام دهد. 
در هنگام خرید این وسیله باید به نکات بسیار مهمی توجه شود تا ظرف متناسب با اندازه حیوان باشد و عاملی باعث عدم تمایل حیوان به استفاده از ظرف نشود. توصیه می‌شود این وسیله از همان دوران پیش از بلوغ در اختیار جوندگان قرار داده شود تا آنها از همان کودکی دستشویی‌کردن در محل مخصوص را یاد بگیرند و مشکلات بهداشتی کمتری را ایجاد کنند.

 

منابع :


 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید