​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات
۰

​​تمام قیمت ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است

بهترین برند غذای خارجی برای سگ

یکی از نکات بسیار مهم پیش از خرید هر نوع غذایی برای سگ، آشنایی با برندهایی است که دست به تولید محصولات غذایی سگ زده‌اند. شناخت این برندها و بهترینشان کمک می‌کند تا افراد بتوانند در هنگام خرید با آگاهی بیشتری دست به این کار بزنند. بهترین برندهای غذای خارجی سگ از آنجایی که سابقه بسیار بالایی در تولید غذای سگ دارند به طور معمول این محصول را با کیفیت بالایی روانه بازار می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا خرید از آنها با اطمینان خاطر صورت گیرد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین برندهای غذای خارجی برای سگ خواهیم پرداخت.


غذای سگ با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از مواردی که باعث می‌شود همواره به خرید غذای سگ برندهای خارجی توصیه شود کیفیت این محصولات است. محصولات این برندها از مواد اولیه با کیفیتی به تولید می‌رسد و ویژگی‌های خاصی دارد که باعث می‌شود غذای این برندها از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به طور معمول غذای سگ باکیفیت باید دارای ویژگی‌های زیر باشد و این ویژگی‌ها در غذای برندهای معروف در نظر گرفته می‌شود:


وجود ترکیبات مغذی در غذای سگ

یک غذای باکیفیت برای سگ باید حاوی ترکیبات مغذی زیر باشد تا بتوان به آن غذای با کیفیتی نام داد:

  • پروتئین باکیفیت: باید در یک غذای باکیفیت سگ از منابع پروتئین همچون گوشت، مرغ، ماهی و یا تخم‌مرغ استفاده شده باشد.
  • چربی‌های سالم: چربی‌های سالم منبع انرژی و منبع اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 هستند و همین مسئله باعث می‌شود حضور آنها در یک غذای باکیفیت برای سگ دیده شود. از چربی‌های حیوانی و گیاهی همچون چربی ماهی، مرغ و روغن‌های گیاهی باید در غذای سگ استفاده شود.
  • کربوهیدرات: کربوهیدرات می‌تواند انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه را در اختیار سگ قرار دهد. در غذای سگ باکیفیت باید منابع کربوهیدرات همچون غلات کامل (مثل برنج قهوه‌ای و جو) و سبزی‌ها (مثل سیب‌زمینی و هویج) وجود داشته باشد.
  • ویتامین‌ها و مواد معدنی مؤثر: یک غذای سگ باکیفیت باید حاوی ویتامین‌های مهمی همچون ویتامین D، ویتامین E، ویتامین A و مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم و فسفر باشد تا بتواند به بهترین شکل به رشد غذایی سگ کمک کند.
  • فیبر: یکی از ترکیبات مهم دیگری که در غذای باکیفیت سگ وجود دارد فیبر به شمار می‌رود. این ماده از طریق سبزی‌ها و غلات می‌تواند فراهم شود و در بهبود هضم و جلوگیری از مشکلات گوارشی مؤثر است.

عدم وجود مواد مضر در غذای سگ

یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود غذای سگ کیفیت بالایی داشته باشد عدم وجود مواد مضر مانند رنگ‌ها، طعم‌دهنده‌ها و نگهدارنده‌های مصنوعی در غذای سگ است. این مواد مضر می‌توانند باعث آسیب به سلامت بدنی سگ شوند و مشکلات بسیاری را برای حیوان به وجود آورند.

تولید غذا زیر نظر متخصصان

یکی از ویژگی‌هایی که یک غذای باکیفیت سگ دارد این است که این محصول زیر نظر متخصصان تغذیه حیوانات بر اساس آخرین یافته‌های علمی به تولید می‌رسد و به همین دلیل می‌تواند به حفظ سلامت سگ کمک کند.

تولید غذا برای سگ‌هایی با نیازهای خاص

یکی دیگر از ویژگی‌های غذای سگ باکیفیت این است که غذای تولیدی برای سگ‌هایی با نیازهای خاص نیز مناسب باشد. به طور معمول برندهای مطرح غذاهای مخصوصی را برای سگ‌ها با نیازهای خاص همچون سگ با گوارش حساس، سگ دچار مشکلات کلیوی یا سگ دارای اضافه‌وزن به تولید می‌رسانند تا حیوان بر اساس نیازهای بدنی خود غذا مصرف کند.

 

غذای سگ با کیفیت و مشخصات آن


چرا باید از غذای سگ استفاده کنیم؟

شاید برای بسیاری از افراد سؤال باشد که چرا باید حتماً از غذای سگ برای تغذیه این حیوانات استفاده کرد. برخی افراد تصور می‌کنند که می‌توانند از غذای گربه خانگی یا از غذای خود به سگ بدهند. این باور کاملاً اشتباه است؛ زیرا سگ بر اساس نژاد، جثه، نیازهای بدنی و مشکلات بدنی خود به مواد غذایی خاصی نیاز دارد که این مواد غذایی در غذای سایر حیوانات و یا انسان‌ها نیست و چه‌بسا مواد موجود در غذای آنها برای این حیوانات آسیب‌زننده باشد.

 

خرید غذای سگ

 


استفاده از غذای سگ به دلیل اینکه این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که تمام نیازهای تغذیه‌ای سگ به شکل متعادل فراهم شود کمک می‌کند تا سگ از زندگی سالمی برخورد باشد.
غذای سگ با توجه به بایدها و نبایدهای رژیم غذایی سگ به تولید می‌رسد و همین مسئله باعث می‌شود که استفاده از غذای سگ بسیار اهمیت داشته باشد و افراد از دادن غذای حیوانات دیگر و یا حتی غذای انسان‌ها به سگ خودداری کنند.

 

دلایل استفاده از غذای مخصوص سگ


بهترین برندهای غذای سگ خارجی

تا اینجا دانستید که غذای باکیفیت سگ باید حاوی چه موادی باشد و چرا سگ به یک غذای خاص نیاز دارد. حال باید با بهترین غذای سگ خارجی آشنا شد تا بتوان به سراغ محصولات این برندها در هنگام خرید رفت. از جمله بهترین برندهای غذای سگ خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رویال کنین (ROYAL CANIN)

برند رویال کنین یک برند معتبر فرانسوی است که غذای سگ خود را به شکل کاملاً حرفه‌ای و بر اساس آخرین تحقیقات علمی به تولید می‌رساند. این کمپانی در سال ۱۹۶۸ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۴ توانست تأییدیه غذای حیوانات را از آمریکا و کانادا دریافت کند. امروزه محصولات غذایی رویال کنین به کشورهای بسیاری صادر میشود.

 

بهترین برند غذای سگ خارجی: رویال کنین

جوسرا (Josera) 

یکی از مطرح‌ترین برندهای خارجی تولیدکننده غذای سگ، برند جوسرا است که کیفیتی همانند رویال کنین دارد؛ اما قیمت آن پایین‌تر است. این برند در سال ۱۹۴۱ در آلمان تأسیس شده و به عنوان یکی از بهترین برندهای تخصصی در زمینه غذای حیوانات شناخته می‌شود.

رفلکس (Reflex)

برند رفلکس یکی از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ لیدرپت است که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را آغاز کرد. این برند محصولات خود را با کیفیت سوپر پریمیوم به بازار عرضه می‌کند؛ به این معنا که در تولید غذای سگ و گربه خود از گوشت تازه و مرغوب و برای فراهم کردن کربوهیدرات از غلات باکیفیت در محصول خود استفاده می‌کند. تنوع محصولات غذایی رفلکس برای سگ‌ها باعث می‌شود که این برند از جمله برندهای مطرح بازار باشد.

هپی داگ (Happy Dog)

یکی از برندهایی که غذای سگ خود را با کیفیت بالا اما قیمت مناسب به فروش می‌رساند برند هپی داگ است. این برند یک برند آلمانی است که از سال ۱۹۵۰ آغاز به کار کرده و غذای متنوع و سالمی را برای سگ و گربه به تولید می‌رساند. از این برند می‌توان غذای خشک سگ و مرطوب سگ را با کیفیت بالا خریداری کرد.

هپی داگ (Happy Dog) بهترین برند غذای سگ خارجی

مونلو (Monello)

برند مونلو یکی دیگر از برندهای مطرح بازار است که انواع غذای سگ و گربه را در کیفیت بالایی به تولید می‌رساند و همین مسئله باعث شده امروزه خرید محصولات این برند نیز بسیار رواج داشته باشد. 

معرفی بهترین برندهای غذای سگ خارجی


کلام پایانی

برای افرادی که به تازگی سرپرستی یک سگ را به عهده گرفته‌اند آشنایی با بهترین برندهای غذای خارجی برای سگ بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که این برندها محصولات خود را با کیفیت بالایی به تولید می‌رسانند خرید از این برندها کمک می‌کند تا افراد با اطمینان خاطر غذا را در اختیار حیوان خانگی خود قرار دهند. از جمله این برندها رویال کنین، رفلکس و جوسرا هستند که می‌توان با اطمینان خاطر محصولات غذایی آنها را خریداری کرد.

منابع: 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش