۰

کد تخفیف: 5F5PA

​​با اولین خریدت تخفیف بگیر

راهنمای خرید باکس حمل و نقل سگ

راهنمای خرید باکس حمل و نقل سگ برای افرادی که می‌خواهند این محصول را برای سگ خود خریداری کنند بسیار اهمیت دارد. این وسیله یکی از ملزومات ابتدایی است که افراد باید برای حیوان خود تهیه کنند. برای جابه‌جا کردن سگ‌ها و بردن آنها به مکان‌های دیگر، افراد به باکس حمل و نقل سگ نیاز خواهند داشت. نکات مهمی را باید در هنگام خرید این وسیله در نظر گرفت که در مقاله امروز و در راهنمای خرید باکس حمل و نقل سگ به آنها اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با راهنمای خرید باکس حمل و نقل سگ


باکس حمل و نقل سگ چیست؟

خرید باکس حمل و نقل سگ یکی از لوازم نگهداری سگ محسوب می‌شود که به افراد کمک می‌کند با استفاده از این وسیله حیوان خود را در بیرون از منزل جابه‌جا کنند. برای بردن حیوان به محیط‌های خارج از خانه همچون دامپزشکی، مهمانی و یا برای سفر شما نیاز به باکس حمل و نقل سگ دارید تا حیوان را در آن قرار دهید و به این وسیله سگ را به‌راحتی جابه‌جا کنید. با استفاده از باکس سگ جابه‌جایی این حیوان پشمالوی دوست‌داشتنی به کاری بی‌دردسر برای شما تبدیل خواهد شد.

آشنایی با باکس حمل و نقل سگ


ضرورت خرید باکس سگ

بسیاری از افراد با تصور اینکه حیوان آنها روحیه آرامی دارد گمان می‌کنند که خرید باکس سگ برای آنها ضروری نیست. این تصور کاملاً اشتباه است؛ زیرا سگ هر چقدر هم که آرام باشد در محیط خارج از خانه تا حد بسیاری غیرقابل‌کنترل است و هر عامل خارجی می‌تواند باعث شود شما نتوانید سگ خود را در ماشین و یا خارج از آن کنترل کنید. باکس سگ علاوه بر کنترل سگ در مواقع نام‌برده نقش مهمی در حفظ ایمنی سگ و دیگران دارد و کمک می‌کند در محیط‌هایی که افراد دیگر حضور دارند سگ شما در امنیت کامل و بدون آسیب رساندن به دیگران حضور داشته باشد.
می‌توان به‌صورت کلی کاربرد باکس سگ را به شکل زیر خلاصه کرد:

  • برای حمل و نقل و جابه‌جایی سگ در هنگام سفر، رفتن به دامپزشکی و...
  • برای نگهداری از سگ در خانه در صورت عدم حضور سرپرست او
  • جهت آموزش دستشویی رفتن به توله‌سگ‌ها
  • به‌عنوان مکانی امن برای سگ‌های تازه‌وارد به محیط و مکان‌های جدید


ویژگی‌های یک باکس حمل و نقل سگ مناسب

در راهنمای خرید باکس حمل و نقل سگ بسیار مهم است که با ویژگی‌های یک باکس باکیفیت آشنا شوید. شناخت این ویژگی‌ها کمک می‌کند تا شما محصولی مناسب را برای حیوان خود خریداری کنید. از جمله ویژگی‌های یک باکس حمل و نقل سگ باکیفیت موارد زیر هستند:

  • اندازه باکس باید در تناسب کامل با اندازه سگ شما باشد.
  • باکس سگ باید از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشد. 
  • وزن باکس سگ باید متناسب باشد تا فرد بتواند به‌راحتی آن را جابه‌جا کند.
  • یک باکس مناسب و باکیفیت طراحی زیبایی دارد و خوش‌ساخت است.
  • یک باکس مناسب باید تهویه مناسبی داشته باشد.
  •  قیمت باکس سگ باید مناسب باشد.

توجه به استحکام باکس حمل سگ هنگام خرید


نکات مهم برای خرید باکس در راهنمای خرید باکس سگ

برای اینکه بتوانید یک باکس مناسب را برای حیوان خود تهیه کنید باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. آگاهی از این نکات در راهنمای خرید باکس حمل و نقل سگ بسیار اهمیت دارد زیرا اگر به هر دلیلی شرایط باکس خریداری شده مناسب نباشد حیوان شما هیچ علاقه‌ای برای رفتن به داخل باکس نخواهد داشت و شما را دچار مشکل می‌کند. در هنگام خرید باکس سگ باید به نکات زیر توجه داشت:


اندازه باکس حمل و نقل سگ

بسیار مهم است که اندازه باکس حمل و نقل سگ در تناسب با حیوان شما باشد. سگ شما باید در باکس فضای کافی برای نشستن، دراز کشیدن و چرخیدن داشته باشد. همچنین ارتفاع باکس باید به‌گونه‌ای باشد تا زمانی که سگ در حالت ایستاده است چند سانتی‌متر با سقف باکس فاصله داشته باشد؛ در غیر این صورت سگ از وارد شدن به باکس خودداری می‌کند. برای به‌دست‌آوردن سایز مناسب باکس سگ باید قد، طول و عرض سگ خود را اندازه‌گیری کنید و سپس اگر سگ شما کوچک است 5 سانتی‌متر با آن اضافه کنید و اگر سگ شما بزرگ است ۱۰ سانتی‌متر به این اندازه‌ها اضافه کنید تا ابعاد متناسب باکس حمل و نقل سگ خود را به دست بیاورید. می‌توانید چند سانتی‌متر بیشتر به این ابعاد نیز اضافه کنید فقط در نظر داشته باشید که باکس آن‌قدر بزرگ نشود که سگ احساس کند در خانه‌ای خود است و می‌تواند در آن دستشویی کند و یا در گوشه دیگر بخوابد.

توجه به اندازه باکس حمل و نقل سگ هنگام خرید


انواع باکس سگ

باکس سگ در انواع مختلفی به تولید می‌رسد و شما می‌توانید با توجه به نوع، کاربرد و قیمت باکس حمل و نقل سگ محصولی مناسب را خریداری کنید. بسیار مهم است که با انواع باکس حمل و نقل سگ آشنا باشید تا بدانید کدام محصول مناسب سگ شما است. 
در راهنمای خرید باکس حمل و نقل سگ این محصول به انواع زیر تقسیم می‌شود:


باکس فلزی حمل و نقل سگ
برخی از انواع باکس حمل و نقل سگ، از جنس فلز هستند. استحکام و مقاومت این نوع باکس بسیار بالاست و می‌تواند وزن بالایی را تحمل کند. به دلیل جنس فلزی این باکس، وزن آن کمی سنگین است؛ اما استحکام و دوام آن باعث می‌شود بسیاری از سرپرستان، این محصول را برای خرید انتخاب کنند.
جدای از سنگینی، قیمت این باکس کمی بالاتر است و همچنین برای  سگ‌هایی که دچار اضطراب جدایی می‌شوند انتخاب مناسبی نیستند؛ زیرا سگ می‌تواند اطراف خود را به‌راحتی ببیند و متوجه تنها بودن خود بشود.

خرید باکس فلزی حمل و نقل سگ


باکس پلاستیکی حمل و نقل سگ
یکی از انواع باکس که بسیار طرف‌دار دارد باکس پلاستیکی حمل و نقل سگ است. وزن این باکس کم است و برای جابه‌جا کردن سگ‌ها در سفر بسیار پیشنهاد می‌شود. باکس پلاستیکی به‌گونه‌ای تهیه می‌شود که حیوان دید چندانی به بیرون نداشته باشد و این مسئله به او کمک کند تا آرام‌تر بماند.


باکس پارچه‌ای حمل و نقل سگ
باکس پارچه‌ای همان‌طور که نامش نشان می‌دهد وزن بسیار سبکی دارد و انعطاف آن بالاست. از این باکس شما تنها برای حمل و نقل و جابه‌جایی سگ می‌توانید استفاده کنید و برای نگهداری از حیوان در داخل خانه، غیرقابل‌استفاده است. ساک‌های پارچه‌ای به شکل کوله نیز تهیه می‌شوند. در این مدل سگ‌های آرام را می‌توان جابه‌جا کرد؛ زیرا سگ‌های پر جنب‌وجوش به‌سختی داخل باکس پارچه‌ای کنترل می‌شوند.

خرید باکس پارچه‌ای حمل و نقل سگ


باکس چوبی حمل و نقل سگ
باکس چوبی در واقع یک باکس نگهداری از سگ محسوب می‌شود و بیشتر افراد از آن در داخل خانه استفاده می‌کنند. این باکس‌ها را می‌توان حتی به شکل سفارشی تهیه کرد و به‌عنوان یک نوع دکور در داخل خانه و در فضای بین مبل‌ها قرار داد. در واقع این باکس‌ها اگرچه جزو باکس حمل و نقل سگ می‌آیند؛ اما برای این کار مناسب نیستند و تنها قابل‌استفاده در خانه هستند.


کلام پایانی

آشنایی با راهنمای خرید باکس حمل و نقل سگ برای افرادی که می‌خواهند اقدام به خرید آن کنند بسیار اهمیت دارد. برای خرید این محصول باید دانست که باکس حمل و نقل سگ چیست و چرا باید خریداری شود. از طرفی آشنایی با نکات مهم در هنگام خرید باکس سگ بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در هنگام خرید باید به‌اندازه و انواع باکس سگ توجه کرد و محصولی را خریداری نمود که سگ در آن احساس راحتی کند و بدون هیچ مشکلی داخل آن بماند. باکس سگ وسیله ضروری برای حمل و نقل این حیوان است و باید پس از به سرپرستی گرفتن این حیوان حتماً خریداری شود.

 

منابع :



 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید