​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات
۰

​​تمام قیمت ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است

بهترین برند غذای خارجی برای گربه

برای داشتن یک گربه سالم و پر انرژی تهیه یک غذای مناسب برای این حیوان بسیار اهمیت دارد. همان‌طور که غذا می‌تواند نقش مهمی در سلامت انسان‌ها داشته باشد، می‌تواند در سلامت گربه‌ها نیز نقش مهمی را ایفا کند. برای خرید یک غذای باکیفیت برای گربه باید به سراغ برندهای مطرحی رفت که محصولات خود را با کیفیت بالایی به تولید می‌رسانند. در میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی، برندهای خارجی از محبوبیت بالایی برخورد دارند که آشنایی با آنها پیش از خرید این محصول بسیار مهم است. در این مقاله به معرفی بهترین برندهای غذای خارجی برای گربه می‌پردازیم.


غذای گربه باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای اینکه افراد بتوانند غذای گربه با کیفیت بسیار بالا را انتخاب کنند باید بدانند که در این محصول غذایی چه مواد مغذی وجود دارد و یا باید وجود داشته باشد. از جمله مواد مغذی که گربه‌ها به آنها نیاز دارند مواد زیر هستند:

پروتئین

گربه‌ها گوشت‌خواران اجباری هستند و همین عبارت نشان می‌دهد که تا چه اندازه به پروتئین نیاز دارند. غذای گربه باید حاوی پروتئین حیوانی مناسبی باشد تا به رشد موها، ایجاد عضلات قوی، حفظ سلامت تاندون‌ها، ربات‌ها و غضروف‌ها کمک کند. پروتئین یک غذای باکیفیت گربه از مرغ، گوساله، ماهی، اردک و بوقلمون به دست می‌آید. یک غذای باکیفیت گربه باید حداقل ۳۰ درصد پروتئین برای گربه‌های در حال رشد و تولیدمثل و ۲۶ درصد پروتئین برای گربه‌های بالغ داشته باشد.

چربی‌های مفید

گربه‌ها برای سلامت پوست و مو و جذب ویتامین‌های محلول در چربی به اسیدهای چرب ضروری مانند امگا ۳ و امگا ۶ نیاز دارند و باید در هنگام خرید یک غذای گربه باکیفیت به وجود این مواد در غذا توجه داشت.

ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری

گربه‌ها برای داشتن یک بدن سالم به ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری همچون ویتامین E، ویتامین D، کلسیم و فسفر نیاز دارند. بدون وجود این عناصر نیازهای بدنی گربه تأمین نمی‌شود و سلامت این حیوان به خطر می‌افتد.

فیبر مناسب

وجود فیبر برای سلامت دستگاه گوارش گربه بسیار اهمیت دارد و باید حتماً میزان متناسبی فیبر در غذای این حیوانات وجود داشته باشد.

کربوهیدرات

با اینکه کربوهیدرات نیاز اساسی بدن گربه نیست؛ اما باید برای تأمین انرژی بدن گربه تا حدی در غذای این حیوان وجود داشته باشد. از منابع کربوهیدرات می‌توان به گندم، ذرت، برنج و نخود اشاره کرد. 
جدای از مواد مغذی که از آنها نام بردیم غذای گربه باید عاری از مواد افزودنی مضر مانند مواد شیمیایی، رنگ‌های مصنوعی و نگهدارنده‌های مضر باشد تا مشکلاتی را برای این حیوانات دوست‌داشتنی به وجود نیاورد. همچنین غذای گربه باکیفیت باید تحت‌نظر و تأیید دامپزشکان با استانداردهای تغذیه‌ای به تولید برسد تا به خوبی پاسخگوی نیازهای غذایی گربه‌ها باشد.

ویژگی های غذای گربه باکیفیت


چرا باید از غذای گربه استفاده کنیم؟

همواره توصیه می‌شود از غذای مخصوص گربه برای تغذیه این حیوانات استفاده کرد. اما اینکه چرا باید از غذای گربه استفاده کرد به موارد متعددی باز می‌گردد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تأمین نیازهای تغذیه‌ای گربه

غذای گربه تجاری حاوی تمام مواد مغذی است که این حیوان بازیگوش و دوست‌داشتنی به آنها نیاز دارد. میزان متعادلی از پروتئین، ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب در غذای گربه وجود دارد که برای رشد و سلامت این حیوان ضروری است.

پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن گربه

غذای گربه به طور معمول حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی مؤثر است و می‌تواند نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن گربه داشته باشد و از بیمار شدن آنها جلوگیری کند.

کمک به کنترل وزن

یکی از دلایلی که باعث می‌شود از غذای گربه استفاده کرد این است که غذای گربه بر اساس فعالیت گربه‌ها و نیاز آنها به کالری مشخصی به تولید می‌رسد و این مسئله کمک می‌کند تا از اضافه وزن جلوگیری شود و وزن گربه در محدوده مشخصی باقی بماند.

رضایت و شادی گربه

از آنجایی که غذای گربه با توجه به سلایق غذایی این حیوان به تولید می‌رسد همین مسئله باعث می‌شود که گربه از خوردن این غذا لذت ببرد و احساس خوبی داشته باشد.
تمام موارد گفته شده باعث می‌شوند همواره توصیه گرددکه از غذای مخصوص گربه برای تغذیه این حیوان استفاده کرد.

دلایل استفاده از غذای گربه


معرفی بهترین برندهای غذای گربه خارجی

افرادی که تمایل دارند از محصولات خارجی برای تغذیه گربه خود استفاده کنند باید حتماً با بهترین برندهای غذای گربه خارجی آشنا باشند. تولیدکنندگان خارجی متنوعی دست به تولید انواع غذای گربه می‌زنند که شناخت معتبرترین آنها کمک می‌کند افراد بتوانند بهترین آنها را برای دوست کوچک و پشمالوی خود خریداری کنند.
از جمله بهترین برندهای غذای گربه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رویال کنین (ROYAL CANIN)

برند رویال کنین یکی از بهترین برندهای تولیدکننده غذای سگ و گربه در جهان است. این شرکت فرانسوی از سال ۱۹۶۸ آغاز به کار کرده و در مدت زمان حضور خود در صنعت غذایی گربه توانسته محصولات متنوع و با کیفیتی را به تولید برساند. رویال کنین محصولات غذای گربه را در چند شکل غذای خشک، غذای مرطوب، پوچ گربه و سوپ گربه به تولید می‌رساند و می‌توان محصولات این برند را با اطمینان خاطر برای گربه خریداری کرد.

 بهترین برند غذای گربه خارجی: رویال کنین

وینستون (Winston)

یکی دیگر از برندهای مطرح غذای گربه برند وینستون است. این برند آلمانی کار خود را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده است. غذای گربه برند وینستون به شکلی طراحی شده که علاوه بر داشتن طعمی بی‌نظیر می‌تواند به خوبی نیازهای غذایی گربه را رفع کند. از این برند نیز می‌توان انواع غذای خشک و مرطوب و محصولاتی همچون پوچ گربه را خریداری کرد.

جوسرا (Josera)

یکی دیگر از برندهای مطرح تولیدکننده غذای گربه که می‌توان با اطمینان خاطر از محصولاتش خریداری کرد برند جوسرا است. این برند در سال ۱۹۴۱ در آلمان تأسیس شده و با اینکه غذاهایش از کیفیت بالایی برخوردارند؛ اما قیمت متعادلی دارد و می‌توان به راحتی از غذاهای این برند برای گربه خود استفاده نمود.

رفلکس (Reflex)

برند رفلکس از دیگر برندهای مطرح بازار است که از سال ۲۰۰۹ در ترکیه محصولات غذایی سگ و گربه را به تولید می‌رساند. محصولات این برند تنوع بالایی برای گربه‌ها دارند و می‌توان به راحتی غذای خشک و تر گربه را با توجه به سلیقه گربه از این شرکت خریداری کرد.

 بهترین برند غذای گربه خارجی: برند رفلکس

سانابل (Sanabelle)

یکی دیگر از بهترین برندهای غذایی خارجی گربه، برند سانابل نام دارد که هدف اصلی این شرکت تأمین نیازهای تغذیه‌ای گربه با محصولات باکیفیت و متنوع بوده است.

جیم کت (Gimcat)

یکی دیگر از بهترین شرکت‌های تولیدکننده غذای گربه، برند جیم کت است. این برند انواع غذاهای مکمل گربه مانند مالت، مولتی‌ویتامین، پودینگ، بستنی و غذای گربه را با کیفیت بالا به تولید می‌رساند و می‌توان با اطمینان خاطر غذاهای این برند را خریداری کرد.

جیم کت: بهترین برند غذای خارجی گربه


کلام پایانی 

افرادی که از یک گربه نگهداری می‌کنند بسیار مهم است که با بهترین برندهای غذای گربه خارجی آشنا باشند. این برندها به طور معمول محصولات خود را با کیفیت بالایی به تولید می‌رسانند و همین مسئله باعث می‌شود تا بتوان با اطمینان خاطر محصولات آنها را خریداری کرد و در اختیار دوست پشمالوی خود قرار داد. آشنایی با این محصولات کمک می‌کند تا افراد در هنگام خرید دچار مشکل نشوند و بتوانند با توجه به شرایط گربه خود محصولی را با کیفیت بالا خریداری کنند.

منبع:

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش