۰

کد تخفیف: 5F5PA

​​با اولین خریدت تخفیف بگیر

بهترین مارک خاک گربه

آشنایی با بهترین مارک خاک گربه در هنگام خرید این محصول بسیار اهمیت دارد. خاک گربه محصولی است که گربه شما برای دستشویی کردن حتماً به آن نیاز دارد. گربه‌ها به شکل غریزی در محیط بیرون منزل برای برطرف کردن این نیاز خود از خاک باغچه و سایر نقاط استفاده می‌کنند. در خانه اما وضعیت فرق می‌کند و باید خاک گربه برای آنها تهیه شود تا بتوانند به‌راحتی این نیاز غریزی را برطرف کنند. امروز خاک گربه توسط برندهای مختلفی به تولید می‌رسد و به همین دلیل آشنایی با بهترین مارک خاک گربه بسیار اهمیت دارد. در مقاله امروز به بهترین مارک خاک گربه اشاره خواهیم کرد.

خرید بهترین مارک خاک گربه


چرا حیوان شما به خاک گربه نیاز دارد؟

پیش از اینکه به بهترین مارک خاک گربه اشاره کنیم باید به این مسئله بپردازیم که چرا گربه به خاک احتیاج دارد. خاک گربه بستری است که در انواع مختلفی به تولید می‌رسد و محلی است که گربه در داخل آن ادرار یا مدفوع می‌کند. همان‌طور که گفته شد گربه‌ها به شکل طبیعی و در محیط خارج از خانه از خاک باغچه و سایر نقاط برای انجام کار خود استفاده می‌کنند؛ اما ازآنجایی‌که خاک طبیعی گردوخاک زیادی دارد منتقل کردن آن به داخل خانه عاقلانه نیست. از طرفی خاک طبیعی حاوی انگل‌ها و میکروب‌هایی است که می‌تواند باعث بیماری گربه و حتی انسان‌ها شود. با توجه به موارد گفته شده خاک گربه تولید شده تا این حیوانات کوچک دوست‌داشتنی بتوانند به‌راحتی نیاز غریزی خود را برطرف کنند.

ضرورت و کاربرد خاک گربه


انواع خاک گربه

نکته مهم دیگر در آشنایی با بهترین مارک خاک گربه،  آشنایی با انواع آن است؛ زیرا شما باید بدانید که خاک گربه چه انواعی دارد و آیا برند موردنظر شما آن خاک را تولید می‌کند یا نه. انواع خاک گربه به شرح زیر هستند:

 

  • خاک توده شونده یا کلامپینگ: این خاک حاوی بنتونیت سدیم و خاک رس است و در مواجهه با رطوبت حجیم شده و شکل یک توده به خود می‌گیرد.
  • خاک غیر توده شونده: این خاک از منابع تجدیدپذیر و سازگار با محیط‌زیست تولید می‌شود و به دلیل اینکه خاصیت توده شوندگی ندارد باید در فواصل کوتاه تعویض شود.
  • خاک کریستالی: این خاک را سیلیکاژل نیز می‌نامند و حاوی سدیم سیلیکات متخلخل است و قدرت جذب رطوبت بالایی دارد.


بهترین مارک خاک گربه را چگونه بشناسیم؟

حالا که دانستید خاک گربه و انواع آن چیست بهتر است به سراغ بهترین مارک خاک گربه برویم. امروزه تولیدکننده‌های داخلی و خارجی بسیاری دست به تولید خاک گربه زده‌اند و افراد به‌راحتی می‌توانند با مراجعه به پت‌شاپ‌ها این محصولات را تهیه کنند. در راهنمای خرید خاک گربه برای اینکه بتوانید بهترین مارک خاک گربه را بشناسید در ابتدا باید بدانید ویژگی‌های یک خاک خوب گربه چیست و بعد این ویژگی‌ها را در خاک موردنظر جستجو کنید.


ویژگی‌های خاک خوب گربه

برای انتخاب بهترین خاک گربه باید موارد زیر را حتماً در نظر داشته باشید:

  • قابلیت کلامپینگ: خاصیت توده شدن خاک گربه باعث می‌شود که شما به‌راحتی بتوانید توده‌های آغشته به ادرار و مدفوع گربه را به‌راحتی از بقیه خاک جدا کنید. این کار باعث می‌شود مصرف خاک گربه شما کاهش یابد.
  • کم بودن میزان تولید گردوغبار: از جمله خصوصیات بهترین مارک خاک گربه این است که گردوغبار زیادی تولید نمی‌کند و این مسئله می‌تواند از ابتلای گربه به بیماری‌های تنفسی و نفس‌تنگی جلوگیری کند.
  • قدرت جذب بوی نامطبوع: خاک گربه باید بتواند بوی نامطبوع را به خود جذب کند تا این بو باعث آزار دیگران نشود.
  • بسته‌بندی مناسب: بسته‌بندی مناسب خاک گربه کمک می‌کند که خاک از آلوده شدن و خراب شدن زودهنگام در امان بماند.


بهترین مارک خاک گربه

حالا وقت آن رسیده است که با بهترین مارک خاک گربه آشنا شوید. زمانی که برای خرید خاک گربه به پت‌شاپ‌ها در سطح شهر و یا پت‌شاپ‌های آنلاین مراجعه می‌کنید با تنوع بالایی از محصولات خاک گربه آشنا می‌شوید. اینکه بدانید کدام برندها از جمله بهترین مارک خاک گربه هستند به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک محصول با کیفیت بهتر را خریداری نمایید. تعدادی از این برندها به شرح زیر هستند:


خاک گربه پی‌سی‌ال

یکی از انواع  بهترین مارک خاک گربه که تولید ایران است و از جمله پرفروش‌ها محسوب می‌شود خاک «پی‌سی‌ال» است. این خاک کیفیت و قیمت مناسبی دارد و ۱۰۰ طبیعی است و خواص آنتی‌باکتریال دارد. خاصیت کلامپینگ این خاک بالاست و جذب بوی آن نیز بسیار مطلوب است. جدای از مزایای اشاره شده خریداران باید بدانند که این خاک کمی گردوغبار تولید می‌کند و این مسئله ممکن است برای گربه‌های که دچار مشکلات تنفسی هستند، آزاردهنده باشد.

خرید خاک گربه پی سی ال


خاک گربه نینجا

یکی از برندهای مطرح بازار برند نینجا است. این خاک گربه نیز محصول ایران است و در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. خاک گربه نینجا جذب رطوبت بالایی دارد و قدرت جذب بوی آن نیز بسیار بالاست. این خاک بدون گردوغبار به تولید رسیده است.


خاک گربه کت واچ

از جمله بهترین مارک خاک گربه می‌توان به برند «کت واچ» اشاره کرد که محصول ایران است. این خاک گربه خواص آنتی‌باکتریال و ضدعفونی‌کننده دارد و بدون طعم و بو، به شکل گیاهی تولید می‌شود. خاک گربه کت واچ ضد حساسیت است به همین دلیل می‌تواند انتخاب مناسبی برای گربه شما باشد.

 

خاک گربه مارک کت واچ


خاک گربه ون کت

خاک گربه ون کت محصول کشور ترکیه است و قدرت جذب و کلامپینگ بالایی دارد. برند ون کت در زمینه تولید خاک گربه دانه سفید و معطر شهرت بالایی دارد و این مسئله باعث شده این خاک طرف‌داران بسیاری داشته باشد. قیمت این محصول کمی از محصولات ایرانی بالاتر است؛ اما به دلیل خاصیت کلامپینگ بالاتر آن می‌توانید در مدت‌زمان طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

 
خاک گربه شایر

یکی دیگر از انواع خاک گربه که محبوبیت بالایی دارد برند شایر است. این برند خاک بنتونیت گربه را با کیفیت بالا به تولید می‌رساند. خاک شایر می‌تواند بوی بد را در چند ثانیه به خود جذب کند و از پخش بوی نامطبوع به‌راحتی جلوگیری نماید. این خاک قدرت توده شوندگی بالایی دارد و گردوخاکی نیز ایجاد نمی‌کند و می‌توان آن را جزو بهترین مارک خاک گربه دانست.

خاک گربه شایر


کلام پایانی

آشنایی با بهترین مارک خاک گربه برای خرید این محصول بسیار ضرورت دارد. خاک گربه یکی از محصولات موردنیاز و ضروری گربه‌ها است که باید حتماً برای نگهداری از دوست چهارپای خود آن را تهیه کنید. امروزه تولیدکنندگان بسیاری این محصول را به بازار عرضه کرده‌اند و به همین دلیل باید پیش از خرید با بهترین مارک خاک گربه آشنا باشید. این کار کمک می‌کند تا تا بتوانید محصولی مناسب را خریداری کنید و به‌این‌ترتیب به گربه خود اجازه دهید این نیاز غریزی خود را به بهترین شکل پاسخ دهد.

منبع:

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید