۰

​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات

چرا سگ ها جوراب می‌دزدند؟

سگ‌ها برای جلب توجه جوراب می‌دزدند:

سگ‌ها احساسات انسان را بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌شود، می‌فهمند. وقتی سگ شما متوجه می‌شود که سرقت یک جفت جوراب از روی سبد لباس‌های تمیز شما را به دنبال آن‌ها می‌کشد، ممکن است به عنوان سرگرمی به آن عادت کند. همانطور که به نظر می‌رسد ار نظر آن‌ها این یک بازی است. اما سگ‌ها ممکن است جوراب را ببلعند، درست زمانی که به اندازه کافی نزدیک شوید تا بتوانید آن را پس بگیرید! ممکن است آن‌ها در حرکت نهایی به نشانه پیروزی آن را ببلعند.

سرگرمی سگ ها دزدن جوراب های شماست

سگها ممکن است واقعاً فکر کنند که جوراب‌ها با ارزش هستند:

سگ‌ها، مانند انسان، مفهوم "منابع ارزشمند" دارند، چیزی که آن را با ارزش ارزیابی می‌کنند و به هر قیمت از آن حفاظت میکنند. اگر سگ‌ها به این نتیجه برسند که یک چیز بی جان مثل جوراب (یا یک اسباب بازی مخصوص ، استخوان ، چوب و ...) ارزشمند است و ارزش محافظت دارد، در این صورت با تمام قدرت از آن محافظت میکنند. سگ‌هایی که محافظت از منابع خود را با جوراب نشان می‌دهند ممکن است وقتی به سراغ جوراب آن‌ها بروید غر بزنند یا سر خود را پایین نگه دارند.

 

اسباب بازی دندانی سگ هپی پت مدل زئوس سایز M

برخی سگها علاقه دارند تا اشیا را ببلعند.

این رفتاربه عنوان "پیکا" شناخته میشود و به رفتار سگ‌هایی که به طور منظم سنگ، خاک، برگ و حتی اسباب بازی ها میبلعند گفته میشود. علت اصلی پیکا در سگها هنوز مشخص نشده است، اما این فرضیه وجود دارد که ناشی از مسائل رفتاری متابولیکی یا درونی است.

سگ شما ممکن است هوس‌های عجیب و غریب داشته باشد.

شاید سگ شما فقط خوردن جوراب را دوست داشته باشد زیرا به طریقی برای او رضایتبخش است. جورابها بوی شما را میدهند ، نرم و راحت هستند. توله سگ شما ممکن است فقط به دلیل بی‌حوصلگی این کار را بکند، که میتواند باعث رفتارهای شیطنت آمیز دیگری شود.

سگ شما اضطراب جدایی دارد.

سگ ها خوردن جوراب را دوست دارند

داشتن یک شی متعلق به شما ممکن است برای سگ شما احساس آرامش بیاورد. مانند بچه ای که پتوی مورد علاقه خود را دارد و بدون آن نمیخوابد، داشتن چیزی که از نظر جسمی یادآور "خانه و شما" باشد بسیار خوب است.

 

خوب ، اگر سگ من جوراب من را خورد. چکار کنم؟

این بستگی به این دارد که چه قدر زود متوجه شوید. اگربلافاصله متوجه شدید که سگ شما جوراب خورده است، میتوانید قبل از هضم جوراب، از دامپزشک خود راهنمایی بگیرید که استفراغ در سگ ایجاد کرده و جوراب را از سیستم توله سگ خارج کنید. عملکرد شما همچنین باید به نسبت اندازه سگ به جوراب باشد. منظوراین است که سگ کوچک، جوراب بزرگ، مشکل بزرگتر است! سگ بزرگ، جوراب کوچک، مشکل کمتر است!

بهترین کار این است که با دامپزشک تماس بگیرید. اکثر دامپزشکان به کسانی که سگ‌های بزرگی دارند، دستور میدهند که توله سگ‌های خود را زیر نظر بگیرند و مراقب علائم انسداد روده مانند از دست دادن اشتها و استفراغ یا وجود جوراب در مدفوع باشند. کسانی که سگ های کوچک دارند معمولاً تشویق میشوند که به صورت اورژانسی سگ را به دامپزشک برسانند، جایی که میتوانند روشهایی مثل عکس برداری و ...را برای تعیین وضعیت انجام دهد.

 

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
روژان گفت:
سلام سگ من ژرمن هست، صبح جوراب خورد و من ظهر متوجه شدم، ولی علائمی نداره و سرحاله چیکار کنیم؟؟
    پشتیبان گفت:
    به صورت اورژانسی باید به بیمارستان مراجعه کنید تا بشه با اندوسکوپی درش اورد وگرنه کارش به جراحی میکشه و خطراتش بیشتره

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید