۰

​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات

کد تخفیف: 5F5PA

​​با اولین خریدت تخفیف بگیر

کنسرو غذای گربه آیا گزینه مناسبی برای تغذیه گربه است؟

در این مقاله می‌خواهیم درباره‌ی قسمت مهمی از تغذیه گربه‌ها با هم صحبت کنیم. از دغدغه‌های شما نسبت به غذاهای آماده و مخصوصاً کنسرو غذای گربه خواهیم گفت و همچنین با انواع برندهای معتبر داخلی در این زمینه آشنا خواهیم شد.

 

نکاتی که در غذا دادن به گربه‌ها باید مدنظر قرار داد:

گربه‌ها موجودات جذاب و عزیزی هستند که نگهداری از آن‌ها نیز کار خیلی جذاب و لذت بخشی است که احساسات خوبی را در ما به وجود می‌آورد. اما نگهداری از آن‌ها از اصول و قواعدی پیروی می‌کند که برخی اوقات موجب نگرانی صاحبان گربه‌ها می‌شود.

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها درباره‌ی زندگی گربه خانگی‌مان، تغذیه گربه است. ذهن ما به عنوان کسانی که از یک حیوان خانگی نگهداری می‌کند و در قبال زندگی او مسئول است همیشه با سوال‌هایی از این قبیل روبرو است که:

  • به گربه‌ام غذای خانگی بدهم یا غذاهای آماده؟
  • غذاهای ایرانی به اندازه غذاهای خارجی مناسب هستند؟
  • کنسروهای غذایی برای گربه مناسبند و به سلامتش آسیب نمی‌زنند؟ کدام نوع و مدل کنسرو غذای گربه برای حیوان خانگی مناسب است؟
  • و غیره.

پیش از همه باید بدونید که غذاهای آماده‌ و معتبری که در بازار موجود هستند، نه تنها به گربه‌ی نازنین شما آسیب نمی‌رسانند بلکه مفیدتر از غذاهای خانگی هستند که خودتان برای گربه تهیه می‌کنید.

غذاهای آماده و کنسروی درصد خاصی (مناسبی) از ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز گربه دارند و بر اساس اصولی تهیه شده‌اند. اما در هنگام پخت غذای خانگی، آیا شما از میزان استفاده از املاح و ویتامین‌ها برای گربه‌تان باخبر هستید؟ پس برای اینکه از رسیدن غذای مغذی به بدن گربه‌تان مطمئن شوید باید از انواع غذاها به او دهید.

یکی از این نوع غذاهای آماده  برای گربه، غذاهای کنسروی هستند که در بین گربه‌ها بسیار محبوب هستند. در ادامه می‌خواهیم درباره‌ی تفاوت‌های کنسروهای گربه و مشخصات آن‌ها بیشتر صحبت کنیم.

کنسرو غذای گربه شایر

شایر یکی از برندهای معروف ایرانی در تهیه غذای گربه است که کنسروهایش نیز بین گربه‌ها بسیار خوش خوراک هستند.

 

کنسرو غذای گربه شایر

کنسروهای غذای گربه شایر در طعم‌های مختلف در بازار وجود دارند. این کنسروها حاوی ویتامین‌های مختلف نظیر ویتامین C، ویتامین B6، ویتامین B3، ویتامین B12، ویتامین E، ویتامین D، ویتامین K ، ویتامین B9، ویتامین B2 و ویتامین B1 هستند. این کنسروها به دلیل اینکه کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و میزان بسیار اندک چربی دارند و همچنین میزان مناسبی پروتئین دارند گزینه‌ی مناسبی برای گربه در سنین مختلف (از 5 ماهگی به بعد) هستند. کنسروهای گربه شایر به دلیل داشتن میزان استاندارد گلوکوزامین و زینک، باعث استحکام استخوان‌های گربه در سنین مختلف می‌شود.

 

کنسرو غذای گربه پتچی

برند پتچی یکی دیگر از برندهای محبوب غذا بین حیوانات خانگی است. کنسروه غذا پتچی نیز یکی از محصولات ویژه این برند ایرانی است که غذای کاملی برای یک گربه بالغ به حساب می‌آیند. برخی از مشخصات کنسور غذای پتچی عبارت‌اند از:

مناسب برای یک وعده غذایی کامل برای گربه.

غنی شده با کلسیم برنج هستند.

بسیار خوش خوراک و مطبوع‌اند برای گریه.

از مواد صد درصد طبیعی و ارگانیک تهیه شده‌اند.

این کنسروها بدون طعم‌دهنده‌های مصنوعی و مواد نگهدارنده تهیه می‌شوند.

مصرف این کنسروها باعث تقویت قلب، پوست و مو گربه می‌شوند.

کنسروهای پتچی حاوی امگا3 و امگا6 هستند.

با مصرف آن‌ها، احتمال ابتلا به بیماری‌های سنگ کلیه، عفونت‌های ادراری و تشکیل توپ مویی کاهش می‌یابد.

 

کنسرو غذا گربه فیدار

برند ایرانی و مشهور دیگری که در اینجا می‌خواهیم دربارش صحبت کنیم، برند فیدار است. اگر حیوان خانگی داشته باشید حتماً اسم برندهایی که نام می‌برم به گوش‌تان خورده است. کنسروهای غذای گربه فیدار دارای مشخصات زیر هستند:

- کنسرو غذای گربه فیدار برای گربه‌های بالغ به صورت تخصصی تولید می‌شوند.

- این کنسروها صد درصد طبیعی و بدون طعم‌ دهنده و غلات هستند.

کنسرو غذای فیدار حاوی 12% پروتئین،5% چربی، 1% خاکستر، 80% رطوبت و 1% فیبر است.

- کنسروها با کیفیت پرمیوم ساخته و در اختیار شما قرار می‌گیرند.

- کنسرو غذای گربه فیدار در انواع طعم‌ها (مانند اردک و هویچ ، مرغ و ...) تولید می‌شوند.

- بسیار خوش خوراک هستند و قطعاً گربه شما از خوردن آن لذت خواهند برد.

- همچنین آن‌ها سرشار از امگا3، امگا6 و تائورین هستند.

 

کنسرو غذا گربه فیدار

 

نکته‌ی مهم درباره‌ی دسته‌بندی انواع کنسرو غذای گربه:

کنسروهای غذایی با توجه به محتویات داخل کنسرو در طعم‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. اما در کنار این تنوع طعم، کنسروها از لحاظ دیگری نیز قابل دسته‌بندی هستند. برخی از کنسروهای غذای گربه به شکل مایع و گوشت همراه هم هستند. یعنی با باز کردن در کنسرو شما با مخلوطی از لعاب غذا و خود گوشت مورد نظر روبرو خواهید شد و به نوعی مرطوب هستند. این مدل کنسروها معمولاً در رده‌ی کنسرو غذای گربه پته (Pate) قرار می‌گیرند.

در حالت دیگر، غذای گربه به شکل عادی و فیله در کنسرو جای گرفته و خبری از لعاب و حالت مایع در آن نیست. به این شکل کنسرو غذای گربه، فیلت، ارگانیگ یا نچرال هم گویند.

دانستن این نوع دسته‌بندی برای انتخاب کنسرو غذای گربه موردنظرتان در پت‌شاپ‌ها خیلی به شما کمک خواهد کرد. در فروشگاه آنلاین پت آباد نیز ما این دسته‌بندی‌ها را رعایت کردیم و شما می‌توانید بر اساس پته بودن یا فیلت بودن (Filet) کنسرو غذای گربه، آن را برای گربه نازنین‌تان تهیه کنید. برای تهیه غذای گربه می‌توانید با کارشناسان پت‌آباد مشورت کنید.

 

دسته بندی انواع کنسرو گربه ها و نکات مهمی که باید اطلاع داشته باشید

کنسرو غذای گربه مرطوب یا پته، توسط متخصصان تغذیه فرموله شده و برای گربه‌ها بسیار خوش خوراک و مطبوع است. این نوع کنسروها از مواد 100 درصد طبیعی و بدون طعم‌ دهنده‌های مصنوعی و مواد نگهدارنده و بدون غلات تهیه می‌شوند.

یکی از مزایای مهم کنسرو غذای گربه، تقویت قلب گربه، بهبود وضعیت پوست و مو، هضم آسان، سرشار از امگا 3 و امگا 6 و کاهش احتمال ابتلا به سنگ کلیه و عفونت‌های ادراری و تشکیل توپ مویی را می‌توان نام برد.

 

نحوه مصرف کنسرو غذای گربه:

این کنسروها باید در دمای اتاق نگهداری شوند و همراه آب گرم در اختیار گربه گذاشته شوند؛حتما حواستان به آب خوردن حیوانتان باشد. همچنین کنسرو غذای گربه می‌بایست به محض باز شدن در، مصرف شود.

یک قوطی کنسرو غذای گربه برای یک وعده غذای گربه با وزن متوسط کافی است و قبل از مصرف به تاریخ روی آن حتماً توجه کنید.

امیدوارم با خواندن این مطلب با ویژگی‌های کنسرو غذای گربه و برندهای مطمئن آن‌ها آشنا شده باشید و انتخاب درستی را انجام دهید. اگر همچنان درباره‌ی کنسروهای غذای مخصوص گربه سوالی داشتید، کامنت بگذارید تا راهنمای‌تان کنیم.

با کلیک در اینجا نیز می‌توانید انواع کنسرو غذای گربه در فروشگاه آنلاین پت آباد ببینید و بر اساس طعم و نوع خاصی که مورد نظرتان است، خرید کنید.

 

انواع کنسرو گربه

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید