۰

​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات

کد تخفیف: 5F5PA

​​با اولین خریدت تخفیف بگیر

همه چیز درباره بارداری خوکچه هندی

به طور معمول خوکچه های ماده تا 6 هفتگی و نرها تا 9 هفتگی به سن بلوغ می رسند و می بایست در صورتی که می خواهید از بارداری زود هنگام آنها جلوگیری کنید نرها و ماده ها را از یکدیگر جدا نگه دارید. اما دقت داشته باشید در صورتی که می خواهید خوکچه های شما صاحب فرزند شوند لازم است پیش از 6 ماهگی خوکچه های نر و ماده را کنار یکدیگر قرار دهید چراکه در 6 ماهگی اتصالات لگنی در خوکچه ها محکم می شود و فضای کافی برای رشد جنین وجود نخواهد داشت و از آن مهمتر به دلیل عدم انعطاف کافی لگن، خوکچه مادر قادر نخواهد بود جنین ها را به دنیا بیاورد.

خوکچه های هندی جوندگانی هستند که می توانند طی بارداری از 1 تا 6 فرزند به دنیا بیاورند که به دنیا آوردن 3 فرزند تعدادی روتین محسوب می شود.

 

باکیفیت‌ترین محصولات جوندگان را با کم‌ترین قیمت از لینک زیر بخرید.
 

خرید محصولات جوندگان
 

بارداری خوکچه هندی چه طوری است

هرچه تعداد بچه ها بیشتر باشد طول دوره بارداری کوتاه تر خواهد بود و برعکس در تعداد کم طول دوره بارداری طولانی تر خواهد شد.

در خوکچه ها به دنیا آوردن تنها یک فرزند هم دیده می شود که طولانی ترین دوره بارداری را خواهند داشت.

به طور معمول طول دوره بارداری خوکچه ها نسبت به سایر جونده ها کمی طولانی تر است و می تواند دو ماه و بیشتر باشد.

نکته بسیار مهم این است که خوکچه ماده می تواند بلافاصله پس از به دنیا آوردن فرزندانش مجددا باردار شود. اگرچه این توانایی است که خداوند متعال در وجود خوکچه ها قرار داده است اما بهتر است برای بدست آوردن قوای از دست رفته طی زایمان و شیردهی پس از زایمان خوکچه نر را از ماده جدا کنید تا از بارداری مجدد جلوگیری به عمل آورید.

برعکس همستر ها و سایر جونده ها که بدون مو بدنیا می آیند و مدتی طول می کشد تا مو بر روی بدن نوزادان رویش پیدا کند خوکچه های تازه متولد شده دارای خز می باشند و به لحاظ ظاهری با والدین خود یکسان هستند و تنها سایز بدنشان کوچکتر است.

 

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید