۰

​​فیفورا، سرآشپز پت شما

خرید از فیفورا

​سال نو مبارک

عیدی دلبندت یادت نره !

مشاهده محصولات

کد تخفیف: 5F5PA

​​با اولین خریدت تخفیف بگیر

در اطلاعات روی غذای گربه خود به دنبال چه بگردیم؟

اگرچه مقررات دولتی در مورد آنچه که برچسب‌ها باید درباره غذای گربه شما به شما بگوید وجود دارد، اما دانستن چگونگی خواندن برچسب‌های غذای حیوانات خانگی و یافتن اطلاعاتی که به دنبال آن هستید، هنوز هم می‌تواند برای صاحبان حیوانات خانگی جدید چالش ایجاد کند. دانستن کمی درباره مواردی که در برچسب غذای گربه مشاهده می‌کنید ، می‌تواند به شما کمک کند تا آگاهانه تصمیم بگیرید که کدام غذا را برای دوست گربه ای خود بخرید.

 

مرتب سازی غذا از طریق گواهینامه ها و برچسب گذاری ویژه

یادگیری نحوه خواندن برچسب غذای حیوانات خانگی با یادگیری اینکه روی چه چیزی تمرکز کنید شروع می‌شود. هنگام خرید غذای گربه، اجازه ندهید عبارات جذاب یا مهر و موم‌های خاص شما را منحرف کنند. مقررات فعلی FDA شامل این موارد است: نیاز به شناسایی صحیح محصول، مقدار خالص، نام و محل کار تولید کننده یا توزیع کننده و لیست مناسب همه مواد تشکیل‌دهنده محصول از بیشترین به حداقل و بر اساس وزن آن‌‌ها است. اگرچه FDA راهنمایی‌هایی در مورد مواردی که باید و نباید در غذای حیوانات خانگی وجود داشته باشد، دارد اما دامپزشک شما باید شما را در مورد مواد و عناصر غذایی مورد نیاز حیوانات خانگی راهنمایی کند و می‌تواند به شما بگوید که روی برچسب‌های حیوانات خانگی که ممکن است مختص شما باشد به دنبال چه مواردی باشید. سن، محیط، سبک زندگی یا نژاد گربه.

به عنوان یک مصرف‌کننده آگاه، باید مراقب مشکلات اعلام شده توسط بقیه مصرف‌کنندگان درباره غذاهای خانگی نیز باشید. ممکن است همه تولیدکنندگان گاهی مشکلات جزئی داشته باشند، اما اگر یک مارک خاص با مشکلات مکرر و مکرر روبرو باشد، ممکن است نیاز باشد که از آن شرکت به کل دوری کنید.
 

برای خرید غذای خشک گربه روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید غذای خشک گربه
 

نکاتی برای تهیه غذای گربه

 

چه چیزی را باید روی برچسب جستجو کنید: مواد لازم در مقابل مواد مغذی

خواندن مواد اولیه ممکن است ساده به نظر برسد، اما آیا مواد تشکیل دهنده و مواد مغذی یک چیز هستند؟ هم برای شما و هم برای گربه شما جواب منفی است. شما می‌توانید در مورد مواد تشکیل دهنده به عنوان روش انتقال مواد مغذی فکر کنید. به عنوان مثال، اگر گوشت بره روی قوطی یا کیسه درج شده باشد، می‌دانید که گوشت حاوی مواد مغذی مانند پروتئین، اسیدهای چرب و ویتامین‌ها است. مواد تشکیل‌دهنده برچسب غذای گربه از سنگین‌ترین تا سبک‌ترین وزن آن‌ها ذکر شده است. این مهم است که بدانید که بسیاری از گوشت‌ها (مانند مرغ) دارای وزن آب هستند و از سبزیجات یا غلات سنگین‌ترند. صرف این که نخود و هویج در آخرین لیست قرار دارد، به این معنی نیست که غذا فقط قسمت کمی از آن‌ها را در خود جای داده است.

با دامپزشک در مورد ضروری‌ترین مواد مغذی و مواد توصیه شده برای گربه خود صحبت کنید و ااز وی راهنمای جامعی درباره غذای گربه دریافت کنید. پروتئین و چربی به طور قانونی لازم است به نوعی در غذاهای حیوانات خانگی ذکر شود. با این حال، ویتامین‌ها و مواد معدنی اغلب در برچسب ها ذکر نشده اند، بنابراین شما باید خودتان در مورد اینکه کدام مواد، مواد مغذی مورد نیاز حیوان خانگی شما را دارند، جستجو کنید. دانستن چگونگی خواندن برچسب‌های غذای حیوانات خانگی به شما کمک می‌کند بفهمید در وعده‌های غذایی گربه شما چه چیزهایی وجود دارد و چه چیزهایی وجود ندارد.

مواد مغزی و توصیه شده در غذای گربه

سر و صدا در مورد رژیم‌های غذایی حاوی پروتئین بالا و فقط گوشتی می‌تواند برخی از صاحبان حیوانات خانگی را به دنبال غذای گربه با گوشت فراوان سوق دهد. اگرچه بسیاری از گوشت‌ها تغذیه حیاتی برای گربه شما فراهم می‌کنند ، اما داشتن گوشت که به عنوان اولین ماده تشکیل‌دهنده غذا باشد همیشه به این معنی نیست که این غذا بهترین انتخاب برای گربه شما است. تا زمانی که دامپزشک به شما نگوید حیوان خانگی شما به رژیم غذایی با پروتئین بالا احتیاج دارد، پروتئین بیشتر ممکن است چیز خوبی نباشد. بلکه، درست مثل هر ماده مغذی، باید به درستی با نسبت‌های متعادل استفاده شود که بیشترین معنا را برای گربه شما داشته باشد.

بهترین دستور العمل‌های غذای گربه مواردی است که تعادل کامل مواد مغذی را ایجاد می‌کند. اگرچه بسیاری از انواع غذاها دارای پروتئین هستند، از جمله گوشت، تخم مرغ و حبوبات، پروتئین موجود در مواد گوشتی حاوی اسید آمینه تورین است. تورین یک ماده مغذی حیاتی برای گربه‌ها است و از طریق مواد پروتئینی گیاهی قابل انتقال نیست. حیوان شما برای سالم ماندن علاوه بر پروتئین به مواد مغذی دیگری نیز نیاز دارد. بهترین غذاهای گربه دارای ترکیبی از پروتئین ، چربی (چربی مرغ ، روغن و ...) و ویتامین ها (مانند A ، C و E) هستند. برخی از کربوهیدرات‌ها مانند جو، جو دوسر، برنج ، گندم، ذرت و سیب زمینی در غذاهای گربه‌ای ظاهر می‌شوند که به شما کمک می‌کنند انرژی مورد نیاز بچه گربه را برای بازیگوش نگه دارد. اما همیشه به یاد داشته باشید که گربه‌ها گوشت‌خوارانی طبیعی هستند و در رژیم غذایی خود نیاز چندانی به کربوهیدرات و غلات ندارند.

اگر مواد دیگری روی برچسب غذای گربه شما وجود دارد که شما کاملاَ آن‌ها را نمی فهمید، یا به نظر نمی‌رسد یک ماده طبیعی باشد، حتماً با دامپزشک خود صحبت کنید تا بفهمید که آیا این مواد از مواد لازم هستند یا خیر. در حالی که به نظر می‌رسد مواد طبیعی بهترین گزینه برای گربه شما هستند، برخی از مواد مغذی که سلامتی گربه شما از آن بهره‌مند خواهد شد در مواد اصلی که عادت کرده‌اید در لیست برچسب غذای گربه مشاهده کنید، رایج نیستند. به عنوان مثال بعضی شرکت‌ها ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه را اضافه می‌کنند که به رشد سالم گربه شما کمک می‌کند. بنابراین، گرچه این ماده با بسیاری از مواد طبیعی که شما عادت به دیدن آن دارید، ساخته شده است، اما ممکن است با برخی از مواد مانند Pyridoxine Hydrochloride (نسخه ویتامین B که از سنتز اسیدهای آمینه پشتیبانی می کند) روبرو شوید. بدانید که این‌ها ممکن است فقط کلمات پر سر و صدای علمی باشند که در واقع برای سلامتی گربه شما بسیار مهم هستند. به همین دلیل دامپزشک شما منبع بزرگی از اطلاعات است زیرا آنها می‌توانند به شما کمک کنند نقش هر ماده در سلامتی بچه گربه شما را بازی کند.

 

انتخاب غذای مناسب برای گربه خود

هنگامی که به چند برچسب مختلف نگاه کردید، با دامپزشک خود صحبت کرده و نظرات او را جویا شوید. دامپزشک گربه شما را بهتر می‌شناسد و آنها می‌توانند توصیه‌های خاص خود را بر اساس نیازهای خاص گربه شما ارائه دهند. ممکن است شروع به خرید مقدار کمی از غذای گربه کنید تا مطمئن شوید گربه شما آن را دوست دارد. در حالی که بسیاری از گربه‌ها طعم یک غذا را دوست دارند، برخی از گربه‌ها می‌توانند متفاوت باشند و در مورد بعضی غذاها سخت‌گیری یا لجبازی کنند. همچنین، اطمینان حاصل کنید که او را به تدریج به غذای جدید عادت دهید تا هضم و گوارش را مختل نکند.

گربه چه غذاهایی را دوست دارد

در نهایت یک غذای سالم برای گربه، غذایی است که شما و دامپزشک خود توافق می‌کنید و نیازهای تغذیه‌ای حیوان خانگی شخصی شما را برآورده می‌کند. فقط به این دلیل که سال‌ها به یک گربه غذای خاصی داده‌اید به این معنی نیست که بهترین انتخاب برای حیوان خانگی جدید است. با گذشت زمان، بعضی از گربه‌ها بر اساس سن، سبک زندگی یا ژنتیک خود به نیازهای غذایی اضافی احتیاج پیدا می‌کنند و ممکن است به غذای گربه درمانی نیاز داشته باشند. معاینات منظم دامپزشکی و نظارت مکرر بر روی اینکه گربه شما چه می خورد و چگونه رفتار می کند بخشی از مسئولیت ها شما هستند، همچنین باید درباره‌ی چگونگی خواندن برچسب های غذای حیوانات خانگی خود بدانید.

اگر درباره‌ی تهیه غذا برای گربه خود سوال و ابهاماتی داشتید، با ما در ارتباط باشید.

تلفن: 21-۸۸۷۸۵۷۲0 داخلی 115 و شماره موبایل مستقیم : 116- 09909050080

ایمیل: info@petabad.com

اطلاع از آخرین مطالب آموزشی در اینستگرام   @petabad​

 

 

۵
از ۵
۲۳ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید